Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzisiaj odpialem przeplywke bo cos mi auto przymulalo i od razu bylo widac roznice wiec zamowilem juz nowa Boscha o nr 0928400527 i teraz pytanie czy musze ja adoptowac i jaki to koszt bo mechanik mowi ze nie,powiedzcie jak to jest z ta adaptacja.......
Marcin
Opublikowano

znajdz kogos z kablem i inpa, odczytaj jaki masz numerek i sprawdz w tablicach TIS i wszystko jasne, jesli w kolumnie ze starymi to bedziesz miec podane na jaki zmienic i wtedy DIS i jakies 20 minut zabawy :)

w czestochowie krzyczeli za to 150zl wiec kupilem za to kabel i jeszcze na piwo zostało :)

szukam
Opublikowano
No tak koles z czescidobmw.pl powiedzial ze nic nie musze robic ale wolalem sie upewnic.Auto mam kilka miesiecy i tak jak ktos powiedzial w pierwszym roku wszystko zacznie wychodzic,4 miesiace byl spokoj wymienilem wszystkie mozliwe filtry,olej ,odme amortyzatory przod, opony wszystkie,przednie klosze,poduszki silnika skrzyni no i teraz niedawno ECU padlo, dzis przeplywka wiec na poczatek spokojnie moge powiedziec ze to auto daje po kieszeni(5 tys koszty) a tu jeszcze trzeba miec na uwadze dwumas turbo i kolo pasowe ale co tam!
Marcin
Opublikowano
na poczatek spokojnie moge powiedziec ze to auto daje po kieszeni(5 tys koszty) a tu jeszcze trzeba miec na uwadze dwumas turbo i kolo pasowe ale co tam!

witamy w swiecie jednostek wysokopreznych :twisted:

Opublikowano
Dokladnie stary nikt nie mowil ze bedzie lekko chociaz naprawde jestem troche zdegustowany ze taki silnik tak awaryjny mogl sie przydazyc BMW,mam tylko nadzieje ze jak juz ogarne wszystko a jestem z tych co zaleczaja nie czekaja to przy obecnym przebiegu 238km zrobie na luzie jeszcze ze 150km i ani mi sie sni oddac komus tak doinwestowane auto.
Marcin
Opublikowano
Kolego M47N [150KM] tak naprawde ma male bolaczki, jednak ogolnie 2,0d w BMW jest nieudana partia...zupelnie co innego mozna powiedziec o 3,0d ale to juz wyzsza polka cenowa... dobrze ze nie trafiles na M47 [136KM] bo dopiero bys nerwy tracil...
Opublikowano
Moim marzeniem skromnym jest 330d w automacie po lifcie ale tak jak mowisz to inna polka wedlug mnie to najlepszy silnik diesla chyba jaki wymyslili kiedys mial nawet tytul engine of the year z tego co pamietam tylko nie wiem w ktorym roku,dorownuje mu jakis silnik teraz......
Marcin
Opublikowano
tzn powiem Ci tak...jak kocham benzynowe R6 od BMW za dzwiek i kulture pracy [mowie o jednostakch 2,5;2,8 i 3,0]... natomiast 3,0d rozwala momentem obrotowym...takze to juz jest kwestia gustu,a z gustem jak z tylkiem... kazdy ma inny :lol:
Opublikowano
tzn powiem Ci tak...jak kocham benzynowe R6 od BMW za dzwiek i kulture pracy [mowie o jednostakch 2,5;2,8 i 3,0]... natomiast 3,0d rozwala momentem obrotowym...takze to juz jest kwestia gustu,a z gustem jak z tylkiem... kazdy ma inny :lol:

Mogę jedynie potwierdzić to co pisze kolega yoshimura ja po modach mam teraz piekielnie mocny wóz i zrobiłem 10000 tysięcy kilometrów po tych modach a silniczek pracuje nadal bez zarzutu a moment obrotowy naprawdę rozwala. :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.