Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Czy to normalne ze na wolnych obrotach przy wlaczonej klimie slychac wyraznie halas cos jakby chrobotanie,obcieranie? U was tez tak slychac? Edytowane przez menior
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sorry, że się czepiam, ale nie chałas, tylko HAŁAS :)

Poza tym masz coś zepsute. Kiedy wymieniałeś filtr kabinowy?

Opublikowano
Sorry, że się czepiam, ale nie chałas, tylko HAŁAS :)

Poza tym masz coś zepsute. Kiedy wymieniałeś filtr kabinowy?

Filtr wymienialem calkiem niedawno,a zasad polskiej gramatyki juz troche sie zapomina :wink: juz poprawilem :oops:

Opublikowano
Miałem taki przypadek w przednim samochodzie - astrze III – powodem było rozszczelnienie układu klimatyzacji (na złączce uszczelka poszła) i wyciekło trochę środka smarującego. Dziwne ale klima chłodziła normalnie. Po wymianie ww. uszczelki i napełnieniu klimy odgłosy ucichły. Może masz podobny problem.
Opublikowano

A powodem może być też sprzęgiełko (zabierak) w kole napędowym sprężarki klimy. Czasami się łamie i potem przez jakiś czas hałasuje zanim się całkowicie nie rozprzęgnie.

Posłuchaj może dokładniej przy otwartej masce silnika, czy to czasem nie to.

Pozdrowienia od lenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy przy tym silniku jest rolka napinająca pasek kompresora klimy? U mnie (ale w 3.0d) jest pasek elastyczny i nie ma napinacza. Może mechanikówi chodzi o metalową rolkę (chyba że sprzęgłem) po której chodzi pasek?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Czy przy tym silniku jest rolka napinająca pasek kompresora klimy? U mnie (ale w 3.0d) jest pasek elastyczny i nie ma napinacza. Może mechanikówi chodzi o metalową rolkę (chyba że sprzęgłem) po której chodzi pasek?

Mozliwe,ja nazwalem to po swojemu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety wymiana paska z napinaczem nic nie dala :? problemem okazalo sie niemal napewno Kolo pasowe(tlumik drgan) czyli problem powszechnie znany w E9x z poczatku produkcji.W zwiazku z tym mam pare pytan do znawcow i majacych doswiadczenia z tym problemem:1.Jak sprawdza sie zamiennik sporo tanszy firmy CORTECO?2. Czy mozna tak jezdzic z tym badz co badz niewielkim halasem? (mechanik twierdzi ze tak),3.Czy na zimnym silniku te kolo pasowe moze wywolywac tez drgania? bo ten problem tez mam od dawna :?: Z gory dziekuje za odpowiedzi i porady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.