Skocz do zawartości

E46 316i 1895cm Praca cylindrów, inpa korekcja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sprawdzałem w inpie prace cylindrów, wtrysku (tak dokładnie nie wiem bo inpa jest jeszcze mi obca ucze się dopiero) i zauważyłem że pierwszy gar ma dużo większą "korekcje" czy tak ma być? Czy to świadczy że jest z nim coś nie tak?

 

http://img268.imageshack.us/img268/4756/korekcja.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

ps nie wiem czemu taka miniaturka wychodzi próbowałem powiekszyć i dalej to samo ale jest widoczna róznica

Opublikowano
Ja mam na trzecim cylindrze podobnie jak ty na pierwszym.Też chętnie bym się dowiedział czym to jest spowodowane.Samochód chodzi elegancko,nie bierze nic oleju,pracuje równo itd. Pomyślałem ,że może to wina wtrysku ,zamówiłem sztuke ,niedługo wymienie i zobacze czy to coś da
Opublikowano
Ja ostatnio miałem problem z kopceniem po chorwacji jak zatankowałem tamtą gnojówe na jednej stacji... kopcił jak diesel beczka na wykończeniu to sobie pomyśl wyskoczył mi też błąd lambdy ale jak tam byłem, domyśliłem sie po przebiegu jaki był zapisany i własnie obawiałem sie czy wtryski nie dostały po dupie, staram się co kolwiek dowiedzieć ale nic cisza. Zmienie chyba w temacie "320 d korekcja" to coś się na pewno ruszy.
Opublikowano
A tobie oscyluje na pierwszym cylindrze czy stoi w miejscu ? U mnie skacze od 1 do nawet 3,70.Już sam nie wiem czy to normalne czy nie powinno tak być.Zobaczę czy po wymianie wtrysku się coś zmieni .Jestem ciekawy czy ktoś ma w ogóle równiutko na wszystkich cylindrach.Znalazłem ten temat viewtopic.php?f=48&t=135953 Jest tam poruszony temat parametrów rough

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.