Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ponownie,

 

wymieniali mi ostatnio amortyzatory z przodu, po tej wymianie wszystko było ok do czasu, usłyszałem dziwne stuki. Dziś patrzę a sprężyna z lewej strony podczas kręcenia kierownicą porusza się wydając dziwny dźwięk. Nie rusza się cała ale delikatnie mogę nią poruszyć. Pomóżcie co z tym zrobić i jak to naprawić. Warsztat ma niestety urlop na razie.

Opublikowano
tylko dlaczego wymienić? jakieś uzasadnienie? nigdzie nie jest pęknięta
Opublikowano
pod sprężyną powinna być gumowa podkładka. Albo jej nie założyli albo jest na tyle zniszczona że sprężyna przesuwa się na amortyzatorze.
Opublikowano
cholercia i wszystko się okazało. Dziś podniosłem auto do góry i druga osoba zaczęła kręcić kierownicą. Zauważyłem, że podstawa sprężyny rusza się razem z nią, ta część która jest razem z amorkiem i na której opiera sprężyna wraz z gumową podkładką. Delikatnie kręci się wraz z obrotem kierownicy. Powiedzcie co teraz zrobić, myślałem żeby po prostu złapać w 3 miejscach migo-magiem tą podstawę do amorka delikatnie i tyle. Nie uśmiecha mi się płacić znowu 70 zł za wyjęcie amorka i oddanie go do reklamacji, a w tym czasie auto co? postawie na kołku? doradźcie coś.
Opublikowano
Ja bym go chyba zareklamował ale to chyba tylko dlatego że kupiłem E46 z 98r i miała jeszcze oryginalne amory Sachsa z logiem BMW i pękła mi ta podstawa z starości, sprężyna spadła na oponę i nowa opona którą zdążyłem założyć na śmietnik + laweta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.