Skocz do zawartości

komunikacja z komputerem-jej brak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, temat już poruszałem, ale odświeżę go.Jak w tytule nie mogę połączyć się z komputerem przez gniazdo diagnostyczne.Mechanik twierdzi, że przyczyna leży w "kablach" (zwarcie, przerwa), lub co bardziej prawdopodobne uszkodzony jest komputer.Czy mogę podmienić komputer na inny o tym samym numerze aby potwierdzić jego diagnozę (on twierdzi, że każdy sterownik jest indywidualnie programowany do konkretnego auta i lepiej dać auto do serwisu gdzie naprawią ew. komputer Ok. 500 zł.).Auto posiada instalację lpg sekwencja silnik M30 3l.
Opublikowano
  • Autor
e32 730i z 92 roku, silnik jak napisałem wyżej m30.Niestety nie znam się na elektronice samochodowej i nie wiem jakich programów i sprzętu używali mechanicy (dwóch potwierdziło brak komunikacji).Ale moje zasadnicze pytanie jest takie czy mogę podmienić bez obaw komputer oczywiście o takich samych numerach, ew. proszę o info które piny w gnieździe diagnostycznym służą do połączenia z komputerem.Za podpowiedzi z góry dzięki.
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
obstawialbym brak napiecia na wtyczce diagnostycznej. sprawdz pin 14 (zasilanie) i 19 (masa) w gniezdzie w aucie. jak wszystko ok to trzeba bedziesz szukac dalej.

pzdr

yaz

Opublikowano
  • Autor
I takiej odpowiedzi oczekiwałem,zaraz sprawdzam...dzięki!!!
Opublikowano
  • Autor
"niestety" napięcie jest i masa też.Co mam robić dalej?
Opublikowano