Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie bieżnika też nie dużo ubyło może z 1MM... :) (a to jakieś zwykłe bridgestone'y potenzaa RSC...)

NA filmik on - board czekam bo zajmuje 2 GB i muszę go skonwertować do jakiegoś nomalnego rozmiaru a nie mam kiedy tego zrobić jednak z filmikami rewelacji nie ma, na torze było 300 lub więcej aut więc dużo było wyprzedzania, ustępowania i takie tam...

300 aut? :duh: Sam jade za 2 tygodnie, i mam nadzieje na mniejszy ruch... i brak deszczu.

 

Na jednym zdjeciu widac ze pasazer kreci kamera. Wg regulaminu Ring'u to chyba niedozwolone?

Pozdr.

 

300 albo więcej, czasem trzeba było 30 min stać w kolejce aby wjechać na tor, pechowcy miewali nawet tak że stali po 30-40 minut i tuż przed ich nosami zamykali tor bo byl wypadek...:)

ten sprzet to nie kamera, to lokalizator fal elektromagnetycznych :)

ps: w sobote piekna pogoda 30 stopni, kilka wypadkow, nic smiertelnego. w niedziele na torze padalo, byl wypadek smiertelny... trzeba uwazac, lepiej czasem odpuscic....

Opublikowano

Moj pasazer tez wezmie ten lokalizator fal :norty:

Duze oczekiwania na wjazd. Mam bilet na 4 okrazenia, z planowanym pit-stopem. Caly dzien na ring'u?

 

Nie mam zamiaru szalec, tylko czerpac przyjemnosc z jazdy. Szybkiej jazdy :twisted: . Narazie "odrabiam prace domowa" w postaci filmikow z Yt i jazdy na konsoli, pozniej jeszcze sesja na go-cart. Lepiej sie przygotowac przed spotkaniem z Zielonym Pieklem.

Opublikowano
Moj pasazer tez wezmie ten lokalizator fal :norty:

Duze oczekiwania na wjazd. Mam bilet na 4 okrazenia, z planowanym pit-stopem. Caly dzien na ring'u?

 

Nie mam zamiaru szalec, tylko czerpac przyjemnosc z jazdy. Szybkiej jazdy :twisted: . Narazie "odrabiam prace domowa" w postaci filmikow z Yt i jazdy na konsoli, pozniej jeszcze sesja na go-cart. Lepiej sie przygotowac przed spotkaniem z Zielonym Pieklem.

 

No ja po każdym kółku robilem co najmniej półtorej godziny przerwy... a to się zjadło jeszcze itp itd i tak cztery kółka na torze to tak z 6 godzinek sie schodzi :) (ja bylem 9.00-16.00, ale o 10.00 tor otworzyli)

Ja dokladnie tak samo postępowałem. Gran Turismo i studiowanie toru, YT i filmiki "on board" oraz najwazniejsze: Nurburgring crashes... aby zdać sobie sprawę z ryzyka.

Opublikowano

Rozumiem że OC/AC nie działa na takich imprezach.

Jak traktowane są wypadki?

 

To jednak trochę bardziej "oficjalny" event niż cargo albo nowe miasto nad pilicą :)

Opublikowano

Nurburgring crashes - pewnie tez poogladam dla przestrogi.

 

OC/AC nie jestem pewien. Wg prawa Nurburgring nie jest torem wyscigowym, ale ubezpieczenie zawsze znajdzie powod zeby nie wyplacic kasy. Najlepiej sie nie rozbijac, ale wiadomo jak to w zyciu bywa.

Opublikowano

też byłem zdziwiony, chyba najtańsze seryjne auto z ceramiką i do tego na zimno nie piszczy tak strasznie...dla mnie M1 nie ma podobieństw do 335i, zupełnie inne charaktery...

 

To zbyt tani samochod na ceramiczne hamulce, 1M ma standardowe plywajace stalowe tarcze (dokladnie te same, ktore sa montowane w E9x M3)

 

http://www.thedetroitbureau.com/wp-content/uploads/2011/06/2011-BMW-1M-wheels.jpg

 

paradoksalnie 135i ma lepsze hamulce niz 1M :wink:

Opublikowano

też byłem zdziwiony, chyba najtańsze seryjne auto z ceramiką i do tego na zimno nie piszczy tak strasznie...dla mnie M1 nie ma podobieństw do 335i, zupełnie inne charaktery...

 

To zbyt tani samochod na ceramiczne hamulce, 1M ma standardowe plywajace stalowe tarcze (dokladnie te same, ktore sa montowane w E9x M3)

 

paradoksalnie 135i ma lepsze hamulce niz 1M :wink:

na Twoim photo jest tarcza stalowa (kolor/blask stali jest tak wyraźny, że nie może być wątpliwości), ja na 100% jeździłem (jako pasażer) M1 z tarczami ceramicznymi, nawet osoba nie znająca się na autach widzi różnice pomiędzy tarczami stalowymi a kompozytowymi są po prostu z wyglądu/koloru inne..., właściciel auta mówił, że pojazd jest seryjny...jak będę następnym razem to też pstryknę photo...

 

na temat skuteczności hamulców typu M/seria nie mam pojęcia...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Jeśli chodzi o skuteczność hamowania to jadąc za Ring Taxi (bmw m3 e90) to hamowanie było raczej podobne, jednak w 35i przy seryjnych hamulcach przy hamowaniu z predkosci 220+ pojawialy sie wibracje. Takze seryjne hamulce nie nadaja sie do duzych predkosci;p Tez mi sie kojarzy ze widzialem gdzies 1M na ceramicznych nawet nie wiem czy na autoskałcie nie widziałem... sprawdzę...
Opublikowano

...

paradoksalnie 135i ma lepsze hamulce niz 1M :wink:

 

??????????? a skad takie info?

 

Zobacz jakie zaciski ma 135i - 6 tloczkowe, aluminiowe monoblocki, w 1M sa 1-tloczkowe.

 

na Twoim photo jest tarcza stalowa (kolor/blask stali jest tak wyraźny, że nie może być wątpliwości), ja na 100% jeździłem (jako pasażer) M1 z tarczami ceramicznymi, nawet osoba nie znająca się na autach widzi różnice pomiędzy tarczami stalowymi a kompozytowymi są po prostu z wyglądu/koloru inne..., właściciel auta mówił, że pojazd jest seryjny...jak będę następnym razem to też pstryknę photo...

 

na temat skuteczności hamulców typu M/seria nie mam pojęcia...

 

Zapewne byly to jakies niefabryczne hamulce (np. MOV'IT oferuje takie tarcze http://www.movitbrakes.com/bremsanlagen/bmw/1-er-m-coupe/ ). Ceramicznych w ofercie BMW nie ma do tego modelu, wogole pierwsze ceramiczne dostepne jako opcja maja sie pojawic w F10 M5.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

też byłem zdziwiony, chyba najtańsze seryjne auto z ceramiką i do tego na zimno nie piszczy tak strasznie...dla mnie M1 nie ma podobieństw do 335i, zupełnie inne charaktery...

 

To zbyt tani samochod na ceramiczne hamulce, 1M ma standardowe plywajace stalowe tarcze (dokladnie te same, ktore sa montowane w E9x M3)

szacun za wiedzę, jest dokładnie tak jak napisałeś, znajomy z M1 wszystko potwierdził a zmienił na ceramikę bo b. często atakuje na tory i standardowe czyli z M3 podobno nie dawały rady :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

szacun za wiedzę, jest dokładnie tak jak napisałeś, znajomy z M1 wszystko potwierdził a zmienił na ceramikę bo b. często atakuje na tory i standardowe czyli z M3 podobno nie dawały rady :mrgreen:

 

nooo to super....., a ceramiki ile $$$ :)?

Opublikowano
kompletne hamulce: tracze/zaciski/klocki prawie 8tys. euro, wymiana trochę ponad 100euro...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
kompletne hamulce: tracze/zaciski/klocki prawie 8tys. euro, wymiana trochę ponad 100euro...

 

szkoda że 1M nie ma jeszcze z DKG... takto nie miał bym dylematu na co zbierać... :)

8K euro... to jeszcze nie tak źle, do 911 Turbo są chyba droższe? 12k?

Ciekaw jestem czy ceramiki rzeczywiście podwyższają skuteczność hamowania czy zapewniają jedynie większą trwałość podczas jazd torowych...

Opublikowano

jestem za słabym kierowcą aby ocenić przewagę ceramiki w warunkach torowych ale pewne jest, że w M1 z ceramiką, hamowanie na rozgrznym układzie było krótsze od zimnego i nawet po kikunastu hamowaniach z ~200 do 0 nie było czuć różnicy...

 

co do PDK to w M1 wg mnie lepiej pasuje tradycyjna skrzynia: taki zwykły "huligan" :mrgreen: , jak auto z komiksu lub szkiców prototypów: ogormne koła w nadmuchanych nadkolach... w sumie auto jest przeciwieństew mojego "smaku" ale w realu wygląda dla mnie bosko, nawet jak stanie przy "wypasionym/zdecydowanie droższym aucie" to bardziej przyciąga wzrok, dodatkowo w pozytywnym znaczeniu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.