Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.Jak chcesz lać ropy 12 litrów to się zamień ,średnia to 8l,9l na sto km a te 50 koni wcale nie robi różnicy tylko szybciej pojedzie do 210km/h.

2.W 2.5 tds padają głowicę .Ja mam 318 tds z 1997 2-lata jeżdzę do Holandii zrobiłem 40tys. to tylko magłownica mi padła koszt używanej to 250zł ale z tego co wiem to normalka -jedyna słabość tego wozu ,zawieeszenie to pancerne na te dziury w pol.

Opublikowano
1.Jak chcesz lać ropy 12 litrów to się zamień ,średnia to 8l,9l na sto km a te 50 koni wcale nie robi różnicy tylko szybciej pojedzie do 210km/h.

2.W 2.5 tds padają głowicę .Ja mam 318 tds z 1997 2-lata jeżdzę do Holandii zrobiłem 40tys. to tylko magłownica mi padła koszt używanej to 250zł ale z tego co wiem to normalka -jedyna słabość tego wozu ,zawieeszenie to pancerne na te dziury w pol.

 

 

Ja posiadam 2,5 tds 97 rok, aktualny przebieg 256tys. nie wiem czy to prawda ze padaja glowice.Nie mam zadnego problemu jesli oto chodzi, jest moc predkosc do 200 tak wiec roznie to bywa.

Opublikowano

Kto jak dba, tak ma powiem w skrócie.

Częściej raczej padają pompy wtryskowe lub się z nimi cuda dzieja.

A moc jest ale jak turbo się załączy bo tak to mułek delikatny :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.