Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zjawisko:

Na wtyczce świateł pozycyjnych (rigni) mam 0.6V. Żarówki oczywiście ledwie się żarzą, pozycji w zasadzie nie ma.

Ale - po wyłączeniu świateł i zapłonu i przełączeniu dźwigni kierunkowskazu (powinny się wtedy palić pozycje z jednej albo drugiej strony), napięcie na wtyczce pojawia się normalne - 12.5V i ringi przepisowo świecą. Czyli nie ma tu problemu z połączeniami, a po prostu z jakiegoś powodu samochód podaje napięcie 0.6V, zamiast max.

O co może chodzić? :|

Opublikowano
Gdzieś masz zwarcie i ucieka Ci napięcie.

Chyba nie bardzo, skoro:

po wyłączeniu świateł i zapłonu i przełączeniu dźwigni kierunkowskazu (powinny się wtedy palić pozycje z jednej albo drugiej strony), napięcie na wtyczce pojawia się normalne - 12.5V i ringi przepisowo świecą. Czyli nie ma tu problemu z połączeniami, a po prostu z jakiegoś powodu przy włączonych pozycyjnych/drogowych/mijania, samochód podaje napięcie 0.6V, zamiast max.

 

?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.