Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, ja z takim pytaniem, bo jestem cieniutki jeśli chodzi o mechanikę, jadąc tak od około 5 tys. rpm zachowuje się tak jak by nie dostawał paliwa, muli się, na każdym biegu, oczywiscie zaraz tysiące speców i spekulacje, że może wtrysk, świece, zblokowany moduł .. szlag wie co jeszcze, ja sam myslałem, że to mogły być objawy zatartego silnika, ale niby pracuje dobrze. Panowie mieliście stycznośc z czymś takim ?

 

pozdrawiam, Arek

Edytowane przez Drakers9
Opublikowano

w sumie teraz sie zamotałem, bo facet od którego kupiłem, powiedział, że jest łańcuch, a teraz na forum gdzies widzialem ze lancuch był od 93r. a ten jest z 90

 

na wolnych chodzi dobrze jak na moje ucho, filter wymienie i powiem czy cos sie poprawilo.

Opublikowano
To jest silnik m43 na łańcuchu- http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C19/99/39/C19993938_10.jpg .A to jest m40 na pasku- http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C19/83/49/C19834903_4.jpg .Po roczniku powinieneś mieć na pasku m40,ale może ktoś zmieniał silnik i włożył na łańcuchu m43.Napisz jaki masz silnik.
Opublikowano
Pytanie może się wydawać głupkowate, ale czy filtr paliwa to taka metalowa tuba pod silnikiem z lewej strony ? bo nic innego tam nie widzialem.
Opublikowano
Tak ta tuba to filtr paliwa a z objawów które opisałeś i to że jest to m40 zalatuje mi tu kończącym się wałkiem rozrządu
Opublikowano

jak zrobie hamulce to nakręce filmik, zeby zobrazować co tam sie dzieje.

 

EDIT: jeśli będzie to wałek to wystarczy wymiana tylko tego elementu, czy idzie za tym konieczność wymiany jakichś peryferyjnych rzeczy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.