Skocz do zawartości

320d 2004 poprawne podłączenie przewodów podciśnienia


Ranger

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

czy dobrze podłączyłem przewody ? bo już zgupiałem..... proszę o skontrolowanie

widok od przodu:

http://img850.imageshack.us/img850/3325/miny.jpg

 

a tu widok od boku

 

http://img40.imageshack.us/img40/685/72258483.jpg

 

z rozdzielacza wychodzą 3 przewody (1 jest zaślepiony)

5 idzie do czujnika pod kolektorem, i z tego czujnika wychodzi wąż do żaluzji

3 idzie do czujnika pod kolektorem do sterowania gruszki (klapek w kolektorze)

4 idzie do czujnika przykręconego do obudowy filtra oleju i stamtąd wychodzi przewód do AGR (2)

 

czy dobrze to po podłączałem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Odpowiedzi na pytanie nie znam :oops: , ale nie chciałem zakładać niepotrzenie nowego wątku. Dziś sprawdzałem EGR, zdjałem tę rurę dochodzącą do niego by sprawdzić jak wygląda sprawa z nagarem (o dziwo czysto), ale zauważyłem pewien problem. Na biegu jałowym ten tłoczek w środku w ogóle się nie rusza, a w tym czarnym wężyku dochodzącym do EGR brak podciśnienia... przy dodawaniu gazu też bez zmian. Ktoś mógłby udzielić jakiejś fachowej rady co z tym fantem zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze egr jest zaslepiony ?

popros 2nd osobe zeby dodawaala gazu i patrz czy chodiz tlok w agr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do sterowania turbo nie masz podciśnienia?

Tu wszystko wygląda ok, tam nie ma wiele do zepsucia, chyba, że podłączysz źle wężyki do elektrozaworka, ale tego to ja nie ocenię:D Ja zmieniając podłączałem nowy przewód w miejsce starego i miałem pewność, że niczego nie pozmieniałem :)

Pozdro

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma bo jest sterowane elektronicznie, dlatego z tego co wiem wymiana wezykow jesli sa szczelne w tym roczniku , nic nie daje, no - napewno niezaszkodzi

chyba ze macie potwierdzone ze cos pomoze to chetnie sie dowiem i u siebie usprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie turbo mam elektrycznie sterowane,

zakupiłem 4m kabla bo tak wyczytałem a okazuje się że może z 2 metry mi są potrzebne żeby wymienić wszystkie kable a ja na 5 kawałków wymieniłem 3

może z metr kabla zużywając

dodatkowo myślałem że wszystko dokładnie zapamiętam a teraz mam wątpliwości....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no spoko ale czy wiesz moze czy daje cos wymiana przewodow w tych wersjach ? bo mam taka sama akurat i slyszalem ze mi to nic nie da poza tym ze beda nowe itd,

najlepiej jeden wyciagnac, dociac i wymienic i tak nastepne bo zakrecic sie mozna :) wiem tylko ze na jakis krociec trzeba uwazac czy jakos tak, wydaje mi sie ze wiecej tych przewodow jest bo widzialem jak mi kumpel te felerne klapki kolektora wywalal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ nie odczułem,

tylko święty spokój bo niektóre przewody były bardzo luźne na króćcach i parciany oplot był mocno poszarpany

ja mam puszki podciśnienia tylko same zaworki elektryczne

też odłączałem przycinałem i wsadzałem ale zacząłem poźniej mieć wątpliwości co do czego,

real oem też mi co nieco wyjaśnił

 

dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.