Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

czy dobrze podłączyłem przewody ? bo już zgupiałem..... proszę o skontrolowanie

widok od przodu:

http://img850.imageshack.us/img850/3325/miny.jpg

 

a tu widok od boku

 

http://img40.imageshack.us/img40/685/72258483.jpg

 

z rozdzielacza wychodzą 3 przewody (1 jest zaślepiony)

5 idzie do czujnika pod kolektorem, i z tego czujnika wychodzi wąż do żaluzji

3 idzie do czujnika pod kolektorem do sterowania gruszki (klapek w kolektorze)

4 idzie do czujnika przykręconego do obudowy filtra oleju i stamtąd wychodzi przewód do AGR (2)

 

czy dobrze to po podłączałem ??

Opublikowano

Witam,

 

Odpowiedzi na pytanie nie znam :oops: , ale nie chciałem zakładać niepotrzenie nowego wątku. Dziś sprawdzałem EGR, zdjałem tę rurę dochodzącą do niego by sprawdzić jak wygląda sprawa z nagarem (o dziwo czysto), ale zauważyłem pewien problem. Na biegu jałowym ten tłoczek w środku w ogóle się nie rusza, a w tym czarnym wężyku dochodzącym do EGR brak podciśnienia... przy dodawaniu gazu też bez zmian. Ktoś mógłby udzielić jakiejś fachowej rady co z tym fantem zrobić ?

Opublikowano

a do sterowania turbo nie masz podciśnienia?

Tu wszystko wygląda ok, tam nie ma wiele do zepsucia, chyba, że podłączysz źle wężyki do elektrozaworka, ale tego to ja nie ocenię:D Ja zmieniając podłączałem nowy przewód w miejsce starego i miałem pewność, że niczego nie pozmieniałem :)

Pozdro

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano

nie ma bo jest sterowane elektronicznie, dlatego z tego co wiem wymiana wezykow jesli sa szczelne w tym roczniku , nic nie daje, no - napewno niezaszkodzi

chyba ze macie potwierdzone ze cos pomoze to chetnie sie dowiem i u siebie usprawnie

Opublikowano

dokładnie turbo mam elektrycznie sterowane,

zakupiłem 4m kabla bo tak wyczytałem a okazuje się że może z 2 metry mi są potrzebne żeby wymienić wszystkie kable a ja na 5 kawałków wymieniłem 3

może z metr kabla zużywając

dodatkowo myślałem że wszystko dokładnie zapamiętam a teraz mam wątpliwości....

Opublikowano

no spoko ale czy wiesz moze czy daje cos wymiana przewodow w tych wersjach ? bo mam taka sama akurat i slyszalem ze mi to nic nie da poza tym ze beda nowe itd,

najlepiej jeden wyciagnac, dociac i wymienic i tak nastepne bo zakrecic sie mozna :) wiem tylko ze na jakis krociec trzeba uwazac czy jakos tak, wydaje mi sie ze wiecej tych przewodow jest bo widzialem jak mi kumpel te felerne klapki kolektora wywalal

Opublikowano

+ nie odczułem,

tylko święty spokój bo niektóre przewody były bardzo luźne na króćcach i parciany oplot był mocno poszarpany

ja mam puszki podciśnienia tylko same zaworki elektryczne

też odłączałem przycinałem i wsadzałem ale zacząłem poźniej mieć wątpliwości co do czego,

real oem też mi co nieco wyjaśnił

 

dzieki za pomoc

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,

Odświeżę temat...

 

Wie ktoś jakie powinno być podciśnienie przed zaworem N75 i za zaworem :?:

Bo mi pokazuje przed -0.8 bara a za zaworem -0.6 bara... czyżby N75 do wymiany? :roll:

 

Pozdrawiam .

Opublikowano
Właśnie jakie są prawidłowe podciśnienia z vacum, może ktoś zmierzyć -0,8 - -0,9, a na out za zaworem n75 -0,60 - -0,65, głównie interesuje mnie ile powinno być za zaworem n75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.