Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Od pewnego czasu moja e46 bardzo słabo wkręca się na obroty w dolnym zakresie obrotów (przy ruszaniu mam nawet wrażenie jakby nie paliła na wszystkie cylindry). INPA pokazuje błędy od sond lambda. Czy mogą być jednak jakieś inne przyczyny? Pytam ponieważ nie wiem na jakie koszty powinienem się szykować. Oto błędy jakie pokazała INPA:

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 08/01/11 19:23:48

ECU: MS420DS0

JobStatus: OKAY

Variant: MS420DS0

-------------------------------------------------------------

RESULT: 5 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

79 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 1568.00 1/min

load 70.81 mg/Hub

lambda probe voltage after cat probe Ban 0.54 V

temperature cooling water 66.00 Grad C

appear before (rel.) 37.40 h

Leitungsunterbrechung

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

Errorcode: 4F 74 01 28 31 0D 6B 98 77 83

-------------------------------------------------------------

215 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 not any Signal

Error frequency : 45

Logistic counter: 40

Engine speed 2080.00 1/min

load 32.68 mg/Hub

temperature cooling water 95.25 Grad C

lambda probe voltage after cat probe Ban 0.40 V

appear before (rel.) 37.30 h

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: D7 B4 2D 28 41 06 BF 4F 77 84

-------------------------------------------------------------

216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal

Error frequency : 174

Logistic counter: 40

Engine speed 2080.00 1/min

load 32.68 mg/Hub

temperature cooling water 95.25 Grad C

lambda probe voltage after cat probe Ban 0.44 V

appear before (rel.) 37.30 h

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: D8 B4 AE 28 41 06 BF 57 77 84

-------------------------------------------------------------

156 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 max value over limit

Error frequency : 86

Logistic counter: 38

Engine speed 2784.00 1/min

load 250.57 mg/Hub

temperature cooling water 39.75 Grad C

lambda probe voltage after cat probe Ban 1.22 V

appear before (rel.) 36.90 h

Kurzschluss gegen U-Batt.

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 9C B1 56 26 57 2E 75 F4 77 88

-------------------------------------------------------------

159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit

Error frequency : 25

Logistic counter: 38

Engine speed 2976.00 1/min

load 98.05 mg/Hub

temperature cooling water 43.50 Grad C

lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V

appear before (rel.) 35.30 h

Kurzschluss gegen U-Batt.

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 9F B1 19 26 5D 12 7A FF 77 98

=============================================================

Edytowane przez flangs1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
u mnie identycznie tyle że komp raz pokazuje sonde lambda a raz czujnik położenia wałka rozrządu jutro zobaczę trzeci raz na kompie co tym razem bo szarpie i gaśnie ale obroty są ok i najprostszy test na szczelność spraj łatwo palny popsikany na kolektor ssący i okolice też ok !!!!!!! wszystko na własne życzenie bo zagazowałem ją :mad2:
BMW E46 320i
Opublikowano

złe spalanie cylinder 1,2-zacznij od świec,cewek,przewodów

do wymiany termostat,problemy czujnika wałka rozrządu,i też możliwe,że coś z dolotem,przy błędach sond,za duży pobór powietrza

Opublikowano

problem termostatu pojawił się sporadycznie dolałem 100 ml płynu i jest ok, świece i cewki to pestka ale co z tym czujnikiem wałka rozrządu u mnie jest chyba m52 na podwójnym vanosie i nie są tanie na którym wałku jest ten czujnik ?

przymierzam się do ściągnięcia kolektora ssącego jest z tym duży problem ? muszę sprawdzić odme i inne połączenia gumowe związane z tymi błędami lambdy

BMW E46 320i
Opublikowano
odma jak najbardziej może być odpowiedzialna za te błędy,i jak masz całe gumy dolotowe,to tak na 90% odma,a do wymiany jej,nie potrzebujesz zwalać kolektora(wymieniaj razem z kompletem przewodów,napewno są popękane i z tąd to lewe powietrze)
Opublikowano
jak napisałem wcześniej moja betka została zagazowana i pojawiły się problemy gazownicy zawiercają w kolektorze otwory na wtryskiwacze możliwe żeprzewiercili coś więcej albo doszło do rozerwania po wystrzale gazu przypadek jak u mojego kumpla alfa romeo 156 1.8ts sekwencja rozp.... plastikowy kolektor !!!! (tyle że nic nie widać) wg gazowników to niemożliwe ale już nie chce mi się z nimi kłócić i sam sprawdzę kolektor
BMW E46 320i
Opublikowano
a sekwencja nie jest łączona bezposrednio do wtrysków, chyba że masz założony inny gaz albo cos nie tak, ja u siebie nie widzę zeby cos było podłączone do kolektora ani w nim nic nie wiercono
Opublikowano
Intercars lub Fota

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam ponownie

wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu dolotowego dwie cewki wysokiego napięcia i problemy znikły dzięki za fachową pomoc

pozdrawiam

BMW E46 320i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.