Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM, MAM PROBLEM Z CENTRALNYM ZAMKIEM. POWIEDZIANO, ŻE TO WINA MODUŁU KOMFORTU. PO SPRAWDZENIU PRZEZ ELEKTRONIKA, WYSZŁO, ŻE SIŁOWNIK DRZWI KIEROWCY JEST USZKODZONY ORAZ SIŁOWNIK KLAPKI WLEWU PALIWA. KUPIŁEM SIŁOWNIK WLEWU PALIWA I PO WYMIANIE DZIAŁAŁ DO CZSU JAK BYŁ NA WARSZTACIE TZN. Z POWODÓW URLOPOWYCH ROBIŁEM TO SAM. IMPULSY ELEKTRYCZNE DOCHODZIŁY PRZY ZAMKNĘCIU JAK I PRZY OTWARCIU. PO PRZYJEŻDZIE DO DOMU, SIŁOWNIK PRZESTAŁ DZIAŁAC. PODŁĄCZYŁEM SWÓJ STARY SIŁOWNIK I BYŁA TA SAMA REAKCJA. SAMOCHÓD STAŁ, DZIAŁAŁO, PO PRZYJEŻDZIE DO DOMU - NIE. CHCĘ WYMIENIC MODUŁ KOMFORU, KTÓRY KUPIŁEM, TE SAME NR JAK NA MOIM, ALE CZY BĘDĘ MUSIAŁ GO "SPAROWAC?' Z MOIM SAMOCHODEM? /PISZE SPAROWAC PONIEWAŻ NIE WIEM JAK TO INACZEJ OKREŚLIC - PRZYPISAC DO MOJEGO AUTA/? PROSZĘ O POMOC, ŚWIŻO UPIECZONY UŻYTKOWNIK BMW E46.
Opublikowano
po pierwsze zapoznaj się z tytułowaniem tematów, podłącz moduł powinien działać jeżeli ten twój rzeczywiście jest uszkodzony a nie instalacja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.