Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pompa paliwa. Zrób eksperyment i przed odpaleniem połącz na chwilę na krótko pompę(najłatwiej wyjąć przekaźnik i tam kabelkiem się podłączyć). Potem z powrotem przekaźnik i zobacz czy będzie różnica. Ew. test na przepompowanie litra w 30 sekund przez przewód powrotny i pomiar ciśnienia na listwie. Ale u mnie jak długo nie mógł odpalić albo gasł zaraz po, a potem odpalał normalnie było spowodowane zajechaną pompą...
Opublikowano

dzieki za szybka odp.

pompa byla wwymeniona ostatnio, z jej poprzedniczka podobne bylo odpalanie, tak wiec chyba nie to:(

jeszcze mam takie pytanie czy w m30 jest dopompywanie paliwa jak se przekreci na zaplon? w e23 tak mam, a w e34 tak tez jest? (pytanie do tych co posiadaja m30 w swojej 5)

Opublikowano

Nie, pompa wali dopiero jak kręcisz rozrusznikiem. Przynajmniej u mnie tak jest, bo może to zależy od komputera. Jak pompa nowa, zapłon nowy, to może któryś czujnik? Albo regulator ciśnienia paliwa? Aż tak to się niestety nie znam...

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
sprawdź ciśnienie na listwie, możliwe że zaworek zwrotny nie trzyma w pompie, albo masz gdzieś nieszczelność i paliwa ci się cofa do zbiornika
Opublikowano
Witam, moje m30b35 po wymianie swiec, kabli, aparatu i palca odpala dosc dlugo! Co moze byc jeszcze do wymany?

 

a przed wymianą dobrze odpalała?

Pozdrawiam
Opublikowano

Czy na zimnym odpala tak samo jak na ciepłym? Podczas krecenia wcisnij pedał gazu do połowy i zobacz jak wtedy idzie

Przy nieszczelnych wtryskach paliwo kapie do kolektora i zalewa silnik.Mysłałem ze mam reg cisnienia walniety a to wtrysk dawał w kosc.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.