Skocz do zawartości

Drgania kierownicy i całego samochodu+stuki z układu kierow.


Kamil12

Rekomendowane odpowiedzi

BMW E60...Drgania kierownicy,całego pojazdu wyczuwalne przy 110-120 km/h i stuki, jakby luzy w układzie kierowniczym przy kręceniu kierownicą na postoju, podjeżdżaniu pod niewielkie krawężniki najpierw jednym kołem pózniej drugim i na dziurach - sprawdzone opony, wyważenie, felgi amortyzatory+cały ich osprzęt, tarcze przód tył, przeguby zewnętrzne i wewnętrzne, półośki, drążki kierownicze, stabilizatory, całe zawieszenie praktycznie sprawne) Co to może być, jeżeli ktoś miał podobną sytuacje bardzo prosiłbym o informacje. Stawiam dobrą flaszkę za konktertną diagnozę i strzał w dziesiątkę :-P Masakra jak to BMW tak działa :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To luz na przekładni kierowniczej. Można to regenerować. Zwykle kilka stówek regeneracja i kilka stówek wyjęcie i włożenie. Jeśli masz Active Steering, to zaczną się schody jakbyś chciał podmienić na używkę więc lepiej zawczasu zregenerować i mieć spokój. Ale najpierw jedź na stację diagnostyczną, nie mów o tym, co Ci napisałem i każ znaleźć stuki. Ja we Wro znalazłem taką stację, gdzie facet to znalazł a na innych mówili - jeździj i się nie przejmuj :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W moim przypadku jest bardzo podobnie, "jeździ Pan jak sie rozsypie całkowicie wtedy będzie wiadomo co naprawiać..." brak konkretnych osób każdy by tylko klocki wymieniał i olej... mam silne drgania kierownicą już nawet przy 90km/h odczuwam na kierownicy jakby przednie koła latały swobodnie podczas jazdy na wprost.. do tego drgani przenoszą się na cały pojazd żebym wiedział że to napewno maglownica to wymienił bym, ale tej pewności brak :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drganie wystepuja bardzo male ale sa ,zawsze przy gaszeniu silnika.Mechanik twierdzi ze trzeba wymienic poduszki pod silnikem oraz drozek ktory ma luzy a znajduje sie miedzy przednimi kolami wzdloz osi po zdjeciu oslony.Nie znam poprawnych nazw tych elementow ale przy 200tys km moze byc coraz wiecej takich niespodzianek.Dlatego podziwiam ludzi co nie boja sie kupowac auta z przebiegem 280tys km.Tez sie zastanawiam z tymi poduszkami teraz czy sprawdzac ten defekt czy jezdzic dalej,bo tez niemam pewnosci ze to wlasnie to itd Masakra :wink:
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.