Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

posiadam bmw e01 z 2008 roku silnik po lifcie buda sprzed,

dzis pojawił mi się błąd o treści "dipped light failure ".

Po wyjsciu z auta okazało się że nie pali się lewy ksenon.

autko ma 200k przebiegu

czy możliwe jest że już wypalił sie ksenon?

jaki jest koszt jego wymiany i czy trzeba zmnieniac oba?

pozdrawiam

Opublikowano

'08 i 200 kkm nieźle :8)

Pewnie, że możliwe - pod warunkiem, że nie padła przetwornica. Czy zaobserwowałeś, żeby jeden xenon świecił inaczej? Xenon nie pada z dnia na dzień, tylko wcześniej zmienia barwę i wtedy 'wygasa'.

 

Koszt - wymienisz sam.

 

Lepiej wymienić oba bo:

 

1) niedługo padnie drugi

2) będzie różnica w świeceniu

 

Pzdr.

Opublikowano

A jeśli przetwornica to lepiej czy gorzej?

Wyczytałem gdzieś na forum skody, że zaparowany reflektor + niedziałający xenon = przetwornica.

Moj relfekotr jest zaparowany przy ksenonie. Ksenon świecił intesywnie na niebiesko zgasł odrazu po odpaleniu, a dzien wczesniej zadnych problemow.

Co to może być prócz przetwornicy?

Jeśli to przetwornica ile zapłace za naprawe?

Opublikowano

Czy ja wiem czy lepiej :). Na pewno drożej. Ewentualnie pozostaje poszukać używki. Najlepiej zamień przetwornicę miejscami, lub zamień żarniki. Będziesz pewny na 100% co padło.

 

Pzdr.

Opublikowano

Nowa 500, używana 250, pocieszające jest to ze przetwornica jest tylko jedna do wymiany bo jakbym kupował 2 nowe żarniki to za orginalne ok 1000PLN.

Z tego co czytam w necie, może to być: przetwornica, starter, izolacja, cośtam w przetwornicy może nie stykać. Jutro przejade sie do elektryka.

Dzieki za pomoc :)

Opublikowano
Nowa 500, używana 250, pocieszające jest to ze przetwornica jest tylko jedna do wymiany bo jakbym kupował 2 nowe żarniki to za orginalne ok 1000PLN.

Z tego co czytam w necie, może to być: przetwornica, starter, izolacja, cośtam w przetwornicy może nie stykać. Jutro przejade sie do elektryka.

Dzieki za pomoc :)

 

Spoko ale po co kupować żarniki za 1000zł? :duh: :mrgreen:

Opublikowano

Ja jak czyscilem lampe od srodka woda to zalalem przetwornice (oczywiscie ni wiedzialem co sie dzieje) nie odkrecilem jej i jak sie pozniej okzalo ksenon nie swiecil (blad dipped beam czy cos w podobie)

wyjalem lampe odkrecilem przetwornice otworzylem ja i wylala sie woda wysuszylem obczyscilem zlozylem i chodzi. Podobno plytka jest lakierowana a elektronika musi miec jakies zabezpieczenie bo nic sie nie spalilo

Zamien zarniki wtedy bedziesz wiedzial czy ksenon czy przetwornica ja tak zrobilem

Opublikowano

witam

dołączę się do tematu i zapytam, czy ksenony lepiej żeby świeciły się na krótkich postojach czy przełączanie ich na pozycyjne i ponowne włączanie na mijania skraca ich żywotność?

  • 9 lat później...
Opublikowano

Witam. odgrzewam temat.

pare dni temu podczas jazdy zgasł mi prawy xenon, po chwili zapalił się znowu i działał bez zarzutu. aż do wczoraj. wczoraj zgasł i już się nie zapalił :( teraz podczas odpalenia auta xenon tylko na ułamek sekundy zabłyśnie i na tym koniec.

no i wywala na ekranie ten błąd dipped light.....

Panie i Panowie gdzie szukać przyczyny?? żarnik przetwornica czy jeszcze coś innego??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakaś plaga. Mi w sobotę wyskoczył ten błąd jak całkiem zdechł prawy ksenon. A dzień wcześniej, dosłownie z dnia na dzień zaczął świecić na różowo/fioletowo. Myślałem, że z tydzień jeszcze wytrzyma ale nie.
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.