Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Przed samym dojazdem namiejsce, gdzi ebędę urlopował się przez najbliższy tydzień zamuliła mi się Beatka :(

Zamulenie przejawia się głównie na niskich obrotach do tego gorzej odpala zarówno na zimnym, jak i na ciepłym.

Żadnego kopcenia, silnik pracuje równo, nie ma czkawki..

 

Na podstawie objawów, obstawiam czujnik impulsów wałka rozrządu, a oto mój tok rozumowania:

- gdyby to była sonda, to na zimnym ciągnął by normalnie i normalnie by odpalał

- jak miałem walnięty czujnik położenia wału kor. to źle palił, ale tylko na ciepłym.

- przepływka nie powoduje (o ile wiem) problemów z odpalaniem.

- lewe powietrze wpływałoby na nirówną pracę.

- pracę na 5ciu garach też chyba bym wyczuł..

 

Prośba koledzy o jakies podpowiedzi. Nie chcę zbyt wiele czasu tracić na urlopie na grzebanie w aucie, ale może uda mi się niewielkim nakładem cokolwiek zdiagnozować. Na kompa nie będe się tutaj wybierał bo szkoda czasu na nieznanego diagnostę (który wcale nie musi się znać na tym typie auta).

Na dodatek nie mam narzędzi ze sobą.. :(

 

Z góry dzięki za podpowiedzi..

 

pzdr

letki

 

ps. wiem, że problem zamulania w tych silnikach poruszany był wielokrotnie na tym forum (czytałem), do tego sam walczyłem z tym już dwa razy i jako-taką wiedzę posiadam. Licze na to, że może ktoś oświeci mnie jednak mocniej.. (choć zdaję sobie tez sprawę, że takie szukanie bez kompa to...)

Opublikowano

Ale to tak momentalnie by padła? Spdek mocy w przypadku odmy postępowałby chyba stopniowo, a tu jak ręka odjął.. (na poczatku nawet było to nawet rochę na zasadzie przerywania..).

Zapomniałem jeszcze dopisac, że filtr powietrza prawie nowy, paliwa tak samo..

Jedno co mnie jeszcze zastanawia, to świece których dawno nie zmieniałem, ale tu tez raczej stopniowo by auto słabło..

 

W wolnej chwili zajrze do tej odmy, tylko narzedzi mam ciut mało.. :(

Opublikowano
komplet nasadek(chyba bd Ci potrzebny klucz 10 i 13scie w nasadce) i po problemie ja swoja na początku przeczyściłem jakimś środkiem do czyszczenia przepustnic :) a potem kupiłem nowa, a robota to około 30 minut ściągasz filtr powietrza i masz idealny dostęp. Odma jest pod kolektorem ssącym trzyma się na 3śróbach :)
Opublikowano

"Rzucam tylko myśl" - najpierw najprostsze rozwiązania :

-podotykaj kable ...

-pooglądaj rurki/czy są szczelne...

panta rei
Opublikowano

No więc, za radą Ambience przyjrzałem się wężykowi odmy i co widzę? Jakieś 5cm od głowicy zaczyna się olejowy syf...

Wężyk odpiąłem od silnika, gdy gmerałem palcami szukając nieszczelności po prostu rozsypał mi się w rękach..

Nowy juz do mnie jedzie i na dniach zobaczymy czy to (tylko) to.. daj Boże.. ;)))

 

pzdr

letki

Opublikowano

Mam nadzieję.. Jeżeli tak się okaże zapraszam na duży browar w wolnej chwili ;)

Na razie wymienie sobie węzyk, w wolnej chwili po powrocie separator też wjedzie nowy. Ale skoro bedę to rozbierał - robić coś z tym separatorkiem? przedmuchać? przepłukać? sprawdzić? (jak?)

 

pzdr

letki

Opublikowano

Rurka wymieniona i wszystko wróciło do normy :D

Ambience - jak już napisałem zapraszam na browar ;)

 

pzdr

letki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.