Skocz do zawartości

BMW e46 323i i instalacja gazowa problem i proszę o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szanownych forumowiczów, mam pytanie. Posiadam BMW e46 323i (2,5 litra) w zimie zainstalowałem instalację gazową STAG, instalacja nie należała do najtańszych zapłaciłem za nią 3800 zł. Problem polega na tym, że po instalacji gazu świeci się kontrolka "check engine", panowie którzy instalacje zakładali twierdzą "komputer z instalacji nie dogaduje się z komputerem BMW i to dla tego tak jest", natomiast mnie to nie satysfakcjonuje. Rozmawiałem z mechanikiem i mówi mi zupełnie coś innego, że nie ma opcji żeby takie coś miało miejsce i że tak nie powinno być. Bardzo proszę o pomoc co mogę zrobić z tym fantem i może jest ktoś z okolic Gliwic, ktoś mógł by mi jakoś pomóc? Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem czy mam składać reklamację na instalację czy co? Z góry dziękuję:)
Opublikowano

kolego w skład instalacji wchodzi nie tylko komputer napisz jaki stag? 200, 300, 300 plus? napisz jakie wtryski oraz reduktor i najlepiej cyknij foto spod maski jak to wszystko wygląda 3800

gdy zapali sie check zobacz jakie błedy są w sterowniku benzynowym? gdyby mi gazownicy wciskali taką ciemnotę oj są powody aby się zdenerwować nie powinno mieć miejsca zapalanie się żadnych kontrolek ostatnio robiliśmy x5 4.4 i wszystko hula, aż miło żadnych cheków nie ma :cool2:

3800,- to sporra sumka za taka kasę naprawdę można założyć staga 300 plus z dobrymi wtryskiwaczami i mcnym wydajnym reduktorem

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Bardzo dziękuję za odpowiedź i piszę co mam wg. kartki z Auto-GAZ Centrum

 

z tym STAGIEM to chyba się pomyliłem...

 

Parownik/reduktor: AG

Zawór odcinający: AG

Zbiornik: chyba mało istotne w tym wypadku

Wielozawór: TOMASETTO

Gazoszczelna obudowa wielozaworu: STAKO

Wlew paliwa: TOMASETTO

Przewody elastyczne: FAGOMIT

Elektroniczna jednostka: ZENIT

Urządzenie wtrysku: VALTEC 34

Zespół filtra: AG

 

W sumie miałem zapłacić 3800 zł wynegocjowałem na 3500 zł

 

Nie wiem czy to o to chodzi, jutro zrobię zdjęcie jak będzie jasno, wtryskiwaczy, i naprawdę bardzo dziękuję za Pana opinię jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ będę to w tym momencie reklamował, gdyż strasznie mi się to nie podoba. Proszę o odpowiedź czy informacje, które napisałem powyżej, są wystarczające, oczywiście uzupełnię to zdjęciem.

Opublikowano
i tylko to utwierdza jakos czlowieka w tym by nie zakladal gazu mimo ze jezdzi sie tanszym kosztem to jednak bledy i wyszta temperatura spalania ktora skraca zywotnosc naszego silnika sprowadza mnie do postawiania wielkiego - przy lpg szczerze opel ledwo wyjedzie od gazownika i juz ma kontrolke silnika tam jest to "normlane" w bejcy mimo ze mowia ze nie lubi gazu nie powinno byc takiej sytuacji moja starsza 320 lata na starej sekwencji ale nigdy nie bylo z nia problemow w 46 gazu jednak nie wsadze z uwagi ze silniczek jak na swoje km jest dopieszczony:) pozdro:) :cool2:
Opublikowano
i tylko to utwierdza jakos czlowieka w tym by nie zakladal gazu mimo ze jezdzi sie tanszym kosztem to jednak bledy i wyszta temperatura spalania ktora skraca zywotnosc naszego silnika sprowadza mnie do postawiania wielkiego - przy lpg szczerze opel ledwo wyjedzie od gazownika i juz ma kontrolke silnika tam jest to "normlane" w bejcy mimo ze mowia ze nie lubi gazu nie powinno byc takiej sytuacji moja starsza 320 lata na starej sekwencji ale nigdy nie bylo z nia problemow w 46 gazu jednak nie wsadze z uwagi ze silniczek jak na swoje km jest dopieszczony:) pozdro:) :cool2:

 

Każdy ma swoje zdanie proszę tylko zwrócić uwagę iż kolega opisujący swój problem mimo pokaźnej sumy którą zapłacił 3800,- został wpuszczony w maliny ponieważ, że tak powiem jest to jedna z najtańszej konfiguracji jeśli chodzi o gaz w naszych autach!

nie ma prawa auto poprawnie chodzić w takiej konfiguracji :mad2:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
rozumiem doskonale i wlasnie to odpycha mnie od wykonania takiej operacji tyle pieniedzy nie lezy na ulicy. wlasciwie trzeba na nie gibac calkiem sporo czasu wiec z przekonaniem mozna stwierdzic zglaszaj reklamacje masz takie prawo jesli ci tego nie naprawia "a musza" domagaj sie zwrotow kosztow wtedy napewno zadziala to lepiej niz zapytanie czy wszystko jest ok jesli kontrolka sie swieci? podejrzewam ze w kwesti wyrabiania zdania o firmie i troche w obawie o swoj tylek powinni szybko usunac usterke a ty powinienes miec spokojniesza wtedy glowe! pozdro :P
Opublikowano

kolego dudeg89 dobrze mówisz dokładnie to samo napisałem na priv do mnie akie tłumaczenie , ze coś się z czymś nie porozumiewa ( sterowniki gazu i benzyny) i jest check jest nie do przyjęcia Gazownik montując instalacje bierze na siebie odpowiedzialność i instalacja ma działać prawidłowo jeśli nie to wymiana na inne graty ustawienie jak sie należy anie jak czasami się zdarza sama auto-kalibracja i auto musi chodzić!

z Doświadczenia wiem, że dobrej jakości instalacja z dobrymi podzespołami oraz co bardzo ważne odpowiedniej regulacji nie ma specjalnie destrukcyjnego wpływu na silnik! ale to nie o tym tu mowa, tylko o tym jak pomóc naszemu koledze!

reklamacja jeśli nie pomorze to demontaż i zwrot kasy bądź wymiana na właściwa instalacje z dobrymi podzespołami ( wtryski, reduktor, itp) pozdrawiam pawelaspl

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Było montować staga a nie zenita. Ogólnie to instalator schrzanił sprawę i jak twierdzi "elektronika nie dogaduje się z kompem BMW" to w ramach gwarancji każ mu wymienić to na Staga. A elementy instalacji stag obsłuży. No i zasmucę cię trochę bo za taką kasę można było lepsze części włożyć u większości instalatorów. Jak chcesz to podpytaj tutaj A ten instalator to druciarz i przez takich ludzie mają wstręt do instalacji LPG. Te nowe Valteki 34 to żadna rewelacja a w tej cenie mogłeś mieć coś dużo lepszego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.