Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW E30 cabrio z 1991 roku z silnikiem 1,8 +lpg i chcialbym wstawic do niego mocniejszy silnik tych poprostu niemam pojecia jaki i tutaj Was prosze o ppodzieleniem sie informacjami poprostu ma byc silny ma nie smierdziec i rowno chodzic pozdrawiam i czekam na propozycje :) no i zeby bylo malo przerubek Pozdrawiam i Dzieki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czego oczekujesz i za jaką kasę? Do cabrio najlepiej pasuje v8 4,0 lub 4,4. Ale trochę zabawy jest. Jak chcesz tanio to tylko M42b18.
Opublikowano
za kase no niewiem narazie tak informacyjnie chcem sie zorientowac a czego oczekuje no zeby oral troche a nie stekal jak teraz mmoj :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to m50/m52 ale bez wyminy skrzyni, wału, lepszego zawiasu i heblów się nie obejdzie. Ale tak w sumie to do 10 tyś powinno się spokojnie zamknąć.
Opublikowano

tak i myślałem że taniej to nie wyjdzie a jesli chodzi o ten silnik to jak ze spalaniem duzo zdziera na 100? w trasie

I czy znasz kogos kto zna sie na silnikach zeby zrobil aby jezdzil bo za silnik i podzespoly to ja sie nie biore : D Chyba ze sam troche czaisz i chcesz dorobic ;]? No i masz cza

Opublikowano
i tak w przyblizeniu ile on mialby koni i jakbys mogl podac wszystko co bedzie trzeba wymienic pod ten silnik bylbym bardzo bardzo wdzieczny bo na bemkach sie zabardzo nie znam do tej pory to tylko japonce katowalem
Opublikowano

m50b25 ma 191 km żeliwny blok i jest idiotooprony,

m52b25 ma 170 km aluminiowy blok i trzeba o niego dbać żeby nie przegrzać,

 

możesz też wsadzić z tych serii 2.0 ale myślę że 2.5 będzie w sam raz :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

Ten "idiotoodporny" mysle ze sie nada :)

Tylko nasteony problem gdzie dostac kompltny silnik z malym przebiegiem i nie zakatowny ;/

Opublikowano
najlepiej www.allegro.pl tylko żeby był jeszcze w aucie, pojechać z mechanikiem, jak się nie znamy odpalić i posprawdzać co i jak :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

Za Tyle Dzieci a moze wiesz ile mniej wiecej on pali w trasie i przy wymianie bylo by trzeba zmieniac? I czy ktos jest chetny sie takiej roboty podjac :) bo jak nie sam bede sie meczyl.

Bede w sobote bo musze jechac w trase do ukrainy :) odezwe sie musze to przemyslec

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak swap w BMW to najtepie kolega PUZ, znany w światku driftingowy. Wiem równiesz że pod torunień jest dobry warsztat co robi profesjonalnie swap to jest nma forum dział modyfikacje mechaniczne. Jest tam parę postów na temat swapów do e30 z różnymi silnikami Ile pali? Trochę smieszne pytanie jak na kogoś kto chce mieć dużo mocy pod maską. Ale jak koniecznie chcesz wiedzieć to miedzy 8 a 20 pewnie średnio z 11-14.

 

Możesz też uderzyćto kolegi viewtopic.php?f=115&t=150739 z tego postu.

Opublikowano

V8 do cabrio to bzdura, daj jeszcze do tego sztywny zawias, niski profil gumy i tylko patrzeć jak buda popęka...

 

kolego czego oczekujesz??

jak ma być coś czym da się normalnie latać bez problemów to może być M50 lub M52 to drugie pali dużo mnie i przyjemniej ciągnie

jak ma być klasyk w stronę oldschoolu to fabryczne m20b25, osiągi nie wiele gorsz niż M50

jest jeszcze coś takiego jak M30B35 czyli stara duża szóstka, 3.5litra idealny silnik do lansowozu, piękny dźwięk i spory zapas mocy, choć spalanie w okolicach 15L

 

co do cen możesz się odezwać na priva, nie są to trudne sprawy do włożenia i uruchomienia, trudno jest dopracować detale żeby wyglądało jak fabryka

zawias musisz zmienić, amory i springi bo większy silnik będzie cięższy

hamulce jak masz sprawne to normalnej jazdy wystarczą, a do wściekanie i tak uważam że cabrio się nie nadaje

skrzynia/dyfer/wałi i sporo innych gratów wymaga wymiany

 

co do potrzebnych gratów to zależy z czego będzie silnik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
V8 do cabrio to bzdura, daj jeszcze do tego sztywny zawias, niski profil gumy i tylko patrzeć jak buda popęka...

 

jest jeszcze coś takiego jak M30B35 czyli stara duża szóstka, 3.5litra idealny silnik do lansowozu, piękny dźwięk i spory zapas mocy, choć spalanie w okolicach 15L

A stara M30 jest dużo lzejsza od Nowej V8?? Wydaje mi się że różnica mas nie jest duża a i w wypadku m30 trzeba też dać twardszy zawias wiec jakoś nie widzę różnicy. A v8 brzmi no chyba że jak wspomniałeś "w klasycznej budzie, klasyczny silnik". Co innego m50 bo napewno jest lżejszy i mniej obciązy budę. A sam zawias? Jak dasz twardy nawet do silnika 1,8 to buda i tak swoje dostanie tak samo jak z niskim profilem opony.

Opublikowano

chodzi o moc, masa silnika nie jest jakimś specjalnym problemem, V8 rozerwie budę, to nie jest samochód do szaleństw

M30 jest fajne bo po odświeżeniu wygląda stylowo pod maską e30stki, szczególnie w wąskiej

a ja mimo że jestem fanem gleby, beton zawiasu, i lubię się powygłupiać to e30stkę w cabrio robiłbym bardziej w stronę klasyki, bez specjalnej gleby i na normalnym miękkim zawiasie, w zamian dopracował wizualnie silnik

niech się może kolego wypowie czego oczekuje od auta i w jakim celu go posiada

Opublikowano

Dobra Dzieki sory ze to tak dlugo trwalo ale male problemy na urzedzie ;/

A wiec jestem poczytalem troche M30B35 o tym silniku a wiec moc swoja ma cena najdrozsza nie jest tylko... :D no z wygladu to on troche szokuje ... tak jak pisales trzeba zadbac o szczegoly :(

Lecz bardziej jestem przekonany do m50b25 zalacze linka :) moze ze zdj bedzie latwiej http://imageshack.us/photo/my-images/641/16952268903.jpg/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.