Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Walczę ciągle ze spadającymi obrotami zbyt nisko do 500 . Postanowiłem podłączyć miernik do klem akumulatora i tak pojeździć . Na wolnych obrotach ładowanie 13,8v gdy włączę światła 13,7-13,8v dołożę dmuchawę na ful i szybę podgrzewaną to waha się 13,6v do nawet 12,8 v . Gdy włączę wszystkie odbiorniki na luzie światła mijania , pozycyjne, dmuchawa , szyba , halogeny , klima to spada do 12,3v. Co myślicie ? Czy przy tak dużym obciążeniu na wolnych obrotach może napięcie ładowania spadać do 12,3v ? Czy upał 30 stopni może mieć wpływ na spadanie obrotów przy tak niskim ładowaniu , bo gdy jest zimno to jest ok .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Upał nie, ale stan akumulutaroa, paska klinowego i jego naciąg. Zmień regulator napięcie bo raczje z nim lezy wina. Na wolnych obrotach, bez obicażenia powinno być min, 14volt na klemach a najlepiej jak by było 14,2-14,4. Z pełnym obiążeniem nie powinno spadać poniżej 13,8. A jeśli na wolnych spadnie poniżej 13,6 to po lekkim dodaniu gazu (tak do 1500) to powinno podejśc bez problemu do ok14 volt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.