Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy Parafianie,

Samochod to stara piatka, dokladnie 530d.

Problem polega na tym, ze po uplywie 10 minut od wylaczenia silnika po jezdzie, I-drive pokazuje komunikat Fuel Pump Mulfunction i nie pozwala rozrusznikowi nawet zakrecic. Rzecz jest o tyle dziwna, ze jesli chcesz zapalic go 5 albo 15 minut po wylaczeniu to zapala, jak nalezy. Podobnie podczas jazdy - zadnych problemow. Ostatniej zimy przy ostrym mrozie zapalal w 1-2 sekundy. Jakies pomysly?

 

Do tej pory umowilem sie z warsztatem na wymiane swiec zarowych, co ma byc przeprowadzone za kilka dni.

Robie tak, gdyz posrod wyswietlonych bledow wyszly wlasnie swiece. W sumie maja prawo sie wysypac, bo auto ma przebieg 52 tysiace mil i mam go od dwoch lat. Takze napewno nie byly zmieniane od nowosci.

Mysle tez o kontrolerze swiec i czujniku polozenia walu, ale sam nie wiem.

Opublikowano
Przy tej temperaturze otoczenia swiece przy uruchamianiu silnika nie sa podgrzewane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.