Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, skasowałam dzisiaj inspekcję olejową z użyciem przycisku przy zegarach, wszystko poszło dobrze, wyskoczyło reset, potem zaczęło migać, potem te end sic, nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa, w każdym razie w poprzedniej mojej e39 kasowałam w ten sam sposób i wszystko było ok. A tu niemiłe zaskoczenie, pali mi się w inspekcji kilka zielonych kresek (nawet nie kwadracików), jeden pomarańczowy i jeden czerwony kwadracik, z tego co pamiętam to powinne palić się jedynie zielone kwadraciki, a nie kreski jakieś, poza tym inne kolory powinne chyba zniknąć. Być może się mylę, w każdym razie proszę o pomoc, bo nie wiem dlaczego tak jest, być może ja już zapomniałam jak powinna wyglądać prawidłowo skasowana inspekcja. Nie wiem czy to wina jest źle skasowanej inspekcji (ale z drugiej strony drugi raz się nie da skasować) czy coś jest nie tak z zegarami. Z góry dziękuję za pomoc :)
Opublikowano

Problem Kasiu jest w tym czerwonym kwadraciku... :)

Musisz "zajrzeć" do układu hamulcowego - najprawdopodobniej czas na zmianę płynu hamulcowego :)

 

Co do reszty - nie mylisz się, powinny palić się tylko zielone diody.

Pzdr :)

Opublikowano
Nie, nie, jeśli chodzi o układ hamulcowy wszystko gra, może źle się wyraziłam, żadne inne kontrolki na desce mi się nie świecą, poza właśnie tą cholerną inspekcją, w której właśnie czerwony i pomarańczowy się świeci, zamiast zielonych, tak jak powinno być po skasowaniu inspekcji. A co najlepsze, jak się okazało, to ktoś "mądry" wymontował z tego auta puszkę serwisową, więc nawet nie mogę pinami spróbować. Jadę w poniedziałek pod komputer podłączyć maleństwo, zobaczymy co tam w nim siedzi za diabeł :)
Opublikowano
A co najlepsze, jak się okazało, to ktoś "mądry" wymontował z tego auta puszkę serwisową, więc nawet nie mogę pinami spróbować. Jadę w poniedziałek pod komputer podłączyć maleństwo, zobaczymy co tam w nim siedzi za diabeł :)

 

Twoje auta nie ma "puszki serwisowej" ale zlacze OBD II pod kierownica po lewej stronie "na suficie" poleczki/ skrytki.

Jak Ci podlacza pod kompa to juz skasowanie inspekcji bedzie w cenie podejrzewam.

W moim samochodzie - tez 2001- nie moglem skasowac inspekcji przyciskami na zegarach, opisana procedura nie dzialala. INPA dala rade od strzalu.

Opublikowano

Ja u siebie (2003 rocznik, 2 przyciski na zegarach) kasowałem inspekcję olejową właśnie przyciskami i się udało. Co prawda za pierwszym razem nie było efektu ale poleciałem do domu i jeszcze z netu gdzieś ściągnąłem jakąś inną procedurę i wtedy poszło już bez problemu.

Pzdr.

Opublikowano
Nie, nie, jeśli chodzi o układ hamulcowy wszystko gra, może źle się wyraziłam, żadne inne kontrolki na desce mi się nie świecą, poza właśnie tą cholerną inspekcją, w której właśnie czerwony i pomarańczowy się świeci, zamiast zielonych, tak jak powinno być po skasowaniu inspekcji. A co najlepsze, jak się okazało, to ktoś "mądry" wymontował z tego auta puszkę serwisową, więc nawet nie mogę pinami spróbować. Jadę w poniedziałek pod komputer podłączyć maleństwo, zobaczymy co tam w nim siedzi za diabeł :)

 

Oj, też mnie nie zrozumiałaś...

Po prostu czas na zmianę płynu hamulcowego a świeci się pewnie ta kontrolka:

 

http://obrazki.elektroda.net/71_1310044385_thumb.jpg

Opublikowano
Właśnie ta kontrolka się nie świeci :) Chodziło mi o ten ostatni czerwony kwadracik :) Spróbuję tam pod kierownicą spróbować. Dzisiaj byłam u kolegi, który w serwisie bmw pracował i to on mi właśnie powiedział, że nie ma tej "puszki serwisowej" i że pod komputer podłączy. Nie wiem, jakiś koszmar z tą inspekcją, jadę w trasę i trochę się boję żeby mi gdzieś nie stanął, bo też naczytałam się różnych opinii i już nie wiem w co wierzyć. Jedni piszą, że to jest tylko informacja dla kierowcy, inni, że może spowodować blokadę zapłonu. Nie mam pojęcia :(
Opublikowano
Ja u siebie (2003 rocznik, 2 przyciski na zegarach) kasowałem inspekcję olejową właśnie przyciskami i się udało. Co prawda za pierwszym razem nie było efektu ale poleciałem do domu i jeszcze z netu gdzieś ściągnąłem jakąś inną procedurę i wtedy poszło już bez problemu.

Pzdr.

Ja już kilkakrotnie próbowałam na różne sposoby, i co najciekawsze, reset inspekcji pokazał się tylko za pierwszym razem, potem normalne zakończenie i wyłączyłam zapłon, natomiast po ponownym odpaleniu nie zaświeciły się zielone kwadraty, tak jak powinno być. Co więcej, teraz w ogóle nie reaguje na przyciski, chociaż jak się dowiedziałam, technicznie rzecz biorąc powinna reagować.

Opublikowano
Jedni piszą, że to jest tylko informacja dla kierowcy, inni, że może spowodować blokadę zapłonu. Nie mam pojęcia :(

 

Tylko info. Zadnej blokady zaplony nie ma.

 

Ty zdaje sie masz duzy komputer a nie taki jak na zdjeciu ktore wyzej zalaczyl kolega?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.