Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma szans, możesz nawet nie czekać na odpowiedź.

 

Jeżeli jeździły w E39 to mają za małe ET do E36 i będą tarły o nadkola. Zresztą nawet gdyby miały właściwe ET to z tymi oponami i tak do E36 nie wejdą. Chyba, że podniesiesz zawieszenie.

Opublikowano
Tu się raczej nie zgodzę :D . Miałem w e36 coupe 18 i nic nie tarło.Jak dobrze pamiętam oponki przód 225/40 tył 245/40.
Opublikowano
Podejrzewam, że jednak niedokładnie pamiętasz rozmiary. O ile w 225/40 na przodzie jeszcze mogę uwierzyć, to 245/40 na tyle już nie bardzo. Jeździłeś tym z pełnym obciążeniem?
Opublikowano
Nie będę się spierał ponieważ dokładnie nie pamiętam. Na 100% było to albo 235/40 albo 245/40. Na obciążeniu nigdy nie jeździłem, zawszę sam i tak mam do dziś :norty: . Moim zdaniem wszystko zależy od szerokości felg i et. I tak na marginesie to opona oponie nie równa, chodzi o te same parametry opon a różną powierzchnię styku opony z podłożem.
Opublikowano
A można wiedzieć, po coś ty to kupił? Poobijane, pokrzywione (i to wcale nie "lekko" jak to naściemniał sprzedawca), w dodatku jedna chyba pęknięta. Żeby je doprowadzić to sensownego stanu i nie bać się na nich jeździć wydasz drugie tyle. O ile się da. Do tego 2 opony do wymiany. Chyba nie było warto.
Opublikowano
fele bardzo mi się podobają.a Kupiłem je za 600zł z wysyłką.Także myślę że dobra cena co do doprowadzenia je do stanu takiego jak mówisz liczę się z tym że wydam około 600-800zł.Dwie opony mam za "flaszke".Także zrobię felgi i śmigam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.