Skocz do zawartości

zmiana silnika 2,4 td na zwykly 2,4 d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zamierzam zmienic silnik z 2,4td na 2,4d w bmw serii 5.czy bede mial jakies problemy???co bede musial przerobic?czy te diesle bez turbinki sa duzo slabsze od tych z turbina? :modlitwa:
Opublikowano

Witam

 

A czemu chcesz zmieniac z TD na T??

 

Autko straci sporo mocy. Poza tym raczej problemow nie powinno byc gdyz to jest ten sam motor. Nie wiem tylko jak z komputerem

Opublikowano

Prawie 1400 kg wagi i tylko 86 KM :?:

Toż to będzie wolniej jeździć niż Mercedes W201 190 D (2.0) :!: A ten już wymaga wielkiej cierpliwości.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Witam

 

A czemu chcesz zmieniac z TD na T??

 

Autko straci sporo mocy. Poza tym raczej problemow nie powinno byc gdyz to jest ten sam motor. Nie wiem tylko jak z komputerem

 

narazie to sa tylko zamiary,ale poprostu nie moge znalezc silnika 2,4 td w dobrej cenie,a znalazlem 2,4d za male pieniadze.A jak uwazasz czy jest mozliwe,poprostu dodac turbinke z mojego starego silnika td do tego??Przypominam iz moj stary td jest padniety,ale wszystkie podzespoly posiadam i moge ich uzyc.nie wiem tylko co z ta turbina i co z pompa paliwowa,gdyz w td pompa jest elektroniczna a w dieslu jest mechaniczna???Dzieki za pomoc

Opublikowano (edytowane)
....,gdyz w td pompa jest elektroniczna a w dieslu jest mechaniczna???

 

Co do tej pompy to chyba mowa o dwóch róznych silnikach. Bo o ile wiem w E28 w silniku zarówno D jak i TD byly mechaniczne. Nie wiem natomiast ja bylo w E34 w TD. Pozwolem sobie zacytować jednego z naszych Braci: "Jeżeli sie mylę, to mnie poprawcie..."

Edytowane przez Diesel - BMW Klub Polska

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

Otoz chodzi o pompe ze sterowanie jej w e28 jest na linke a w e34 jest sterownik elektroniczny.

Jezeli chodzi o dostawienie turbiny to bys musial zrobic magistrale do dodatkowego smarowania. Jest to raczej nieykonalne.

Bez magistrali silnik moze sie szybko zatrzec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.