Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zakupiłem jakiś czas temu 323i z 1997 r. silnik m52 poj. 2500. Od chwili zakupu przejechałem już 70 tyś. kilometrów bez wymiany rozrządu gdyż słyszałem, że jak posiadam łańcuszek to rozrządu nie wymieniam. Jednakże w ostatnim czasie słyszę opinie, że rozrząd miałem wymienić zaraz po zakupie tak jak z procedurą gdy samochód posiada pasek. Z silnikiem nie mam i nie miałem najmniejszych problemów ale jeśli ma to jakieś znaczenie to pracuje głośniej niż w momencie gdy zakupiłem pojazd. Proszę o informację co mam dalej robić i kto ma rację. Z góry dziękuję.
Opublikowano

Lancucha teoretycznie sie nie wymienia ale w praktyce roznie to jest.Koszta są spore(duzo wyzsze niz w przypadku paska).Ja bym nie ruszal,co najwyzej napinacz zmienil.No chyba ze rzezi juz nie milosiernie...

A to ze taki rozrzad wymienia sie zaraz po zakupie to jakies bajki.Przynajmniej jesli chodzi o BMW.

Opublikowano

Lancuch masz dozywotni i nie trzeba go wymieniac (chociaz ostatnio ktos pisal, ze wymienial bo mu sie jakos lancuch rozciagnal). Byc moze u Ciebie - silnik M52 - zaczal halasowac vanos.

Pytanie, co oznacza ze pracuje glosniej? Czy pojawily sie jakies dodatkowe niepokojace dzwieki? Olej wymieniasz regularnie?

Opublikowano
Na szczęście żadnych niepokojących dźwięków nie ma. Olej wymieniam regularnie co 10 tyś km.Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.