Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W przednim zawieszenie swojego auta założyłem ostatnio nowe części: wahacze mayle + tuleje mayle, łączniki stabilizatora oryginał, gumy stabilizatora (pół roku temu - jakieś no name), dodatkowo tarcze Ate, klocki Textar.

Mam jednak bardzo denerwujące objawy:

jeśli jedno koło wpada w dziurę - zawieszenie ładnie tłumi, przyjemnie głucho puknie i jest ok.

jeżeli natomiast obydwa koła jednocześnie wpadają w dziury, najeżdżam na jakąś "tarkę", nierówności - na kierownicy czuję tak nieprzyjemne uderzenia, stuki i drgania, jakby coś miało zaraz odpaść!!! (jakbym miał jakieś straszne luzy na kolumnie kierowniczej). kolumnę próbowałem trochę "skręcić" podejrzewając w niej luzy ale skutkowało to tym, że po wejściu w zakręt kierownica nie chciała się "odkręcać" no i oczywiście poprawy żadnej nie było.

Co to może być????????????????????

Nie wymieniałem chyba jeszcze tylko drążków kierowniczych i drążka stabilizatora.

Najlepsze jest to, że jak jeżdżę na szarpaki to nikt nic nie widzi.

A miesiąc temu kupiłem siostrze identyczną bunię i tam takie rzeczy się nie dzieją, wszystko jest sztywne i ciche.

Opublikowano

nie chciała się odkręcić, bo za mocno wkręciłem tą śrubę do regulacji, jak zobaczyłem, że tak się nie da jeździć to zrobiłem jak było.

maglownica jest sucha i kierownica nie ma luzów, wydaje mi się, że to nie wina maglownicy, ale mogę się mylić.

Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Opublikowano
Maglownica... 500-600 zł za regeneracje (podobno). Właśnie się wybieram na robotę - nie cieknie ale jest mały luz i objawy takie same. Po za tym nie brałbym na 100%, że jak coś jest nowe to musi być sprawne - mnie się wahacz zepsuł po kilku tysiącach i właśnie będę reklamować.
Opublikowano

Muszę się podzielić moimi obserwacjami i dalszymi krokami...

Byłem dziś na diagnostyce: zawieszenie, amorki (bo lewy tylny się pocił i ostatnio już pukał i po dwóch dniach jazdy po wiosce zaczęło wozić auto)

Ostatnio sprawdzałem amorki w lutym (wszystkie miały wartości rzędu 63-67%)...

A tu wyszły takie wskazania, Przód: L 34%, P 29%; TYŁ L 2%, P 50%.

Podejrzewam, że to może być źródło moich problemów z zawieszeniem...

Zamówiłem Amorki Monroe Reflex Przód i Tył + górne mocowania Lemfordera u kolegi Maćka Ziółkowskiego (www.czescidobmw.pl)

W czwartek montuję je i po weekendzie podzielę się obserwacjami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.