Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam problem z e39 523i z 1998r. otóż po wymianie uszczelki pod głowicą i chłodnicy co jakiś czas po przejechaniu kilku km zaczyna sie dusić, przerywać.Gdy wcisne lekko pedał gazu pomału przyspiesza a jak wduszę do oporu auto zwalnia. Wystarczy zjechać wyłączyć silnik odpalić ponownie i wszystko jest ok aż do kolejnego incydentu.

Czy kyoś może wie co jest przyczyną?

Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano
zapewne to to co z moja 520i czyli tryb awaryjny sie wlacza mam ten sam problem jade szarpie i nie ma mocy a jak zgasze silnik i wlacze ponownie to wszystko jest ok do czasu kiedy znowu sie nie wlaczy i tak w kulko to samo
Opublikowano
Dokładnie tak i żaden mechanik nie wie o co biega.Wymienione zostały też oba czujniki położenia wałka rozrządu.Gdzieś wyczytałem że może być to nieszczelny korek od chłodnicy ale nie wiem.Czekam na pomoc.
Opublikowano

nie jestem pewny mam ten sam problem ale siedze tu juz od dawna znaczy od 2 lub 3 tygodni i wyczytalem ze moze to byc komputer zadne czujniki czy przepływomierz a sam komputer sterujący cala elektryka ale nie jestem pewny

na allegro znalazlem za 150 zl taki komputer ale zapewne to gowno jest bo jak by nie bylo bmw (bogata młodzież wiejska) troche wiecej bedzie kosztowac takie moje zdanie ale sam siedze w tym temacie

Opublikowano
Dokładnie tak i żaden mechanik nie wie o co biega.Wymienione zostały też oba czujniki położenia wałka rozrządu.Gdzieś wyczytałem że może być to nieszczelny korek od chłodnicy ale nie wiem.Czekam na pomoc.
z tego co wiem to walka rozrządu jest tylko jeden

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.