Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam taki problem z samochodem. Posiadam bmw e36 316i z 1993r i mam problem z iskra:/ wymieniłem kopułkę, palec, cewkę, skasowałem inspekcje, sprawdziłem czujnik położenia wału i wszystko jest ok:/ martwi mnie tylko to ze cewka staje się ciepła przy próbie odpalenia samochodu:/do cewki dochodzi prąd 12 v. odłączyłem cały alarm:/ jeszcze jedna sprawa która mnie martwi to wskaźnik gazu bo zaczyna mi migać raz czerwona lampka a raz zielona:/juz nie wiem co mogło nawalic:/ czujnik położenia wału ma 530 Ohm a prawidłowe jego działanie jest w zakresie od 500 do 800 Ohm. czy ktoś umie mi pomoc z góry dzięki Edytowane przez damian89
Opublikowano
Pod wtyczkę, czy też kable które idą do cewki podłącz żarówkę 12V 5W. Na włączonym zapłonie zakręć wałem korbowym przy użyciu klucza. Jeżeli sterowanie jest w porządku to żarówka będzie się zapalać przy położeniu wału odpowiadającemu zapłonowi. W takim wypadku winna będzie cewka. Jeżeli żarówka nie będzie się zapalać to znaczy że komputer nie daje sygnału na cewkę. W tym przypadku przyczyn tego stanu może być sporo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.