Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie niedawno oddałem turbinę do regeneracji. Po montażu turbiny po przejechaniu ok 15 km:

1. Słychać dziwny odgłos spodmaski (syczenie)

2. Wskazówka obecnego spalania zaczeła szaleć na 2 przy lekkim dodaniu gazu wskazje mi 20l nie wspomne o pozostałych biegach chodzi o to ze pali wiecej niz przedtem pozniej oczywiscie maleje ale jednak nie jest to to samo co było jakis miesiac temu jak turbina jeszcze byla sprawna przed regeneracja

3.Lewy kierunek z tyłu nie działa (jak troche pobawie sie pokretlem otiwerajac tylna klape działa na postoju, po zym zamykam klape startuje i znow lewy kierunek miga jak glupi, przedni dziala tylni niestety)wczesniej myslalem ze moze byc to wina zarowki ale tak jak wczesniej wspomnialem dziala na postoju po czym startujac znow to samo

4.Drzwi czesto nie otwieraja sie z kluczyka, dzialaja jak im sie chce. Zauwazylem ze gdy postoi na sloncu a teraz zdarza sie to czesto musze wlozyc kluczyk do zamka zeby ja otworzyc pozostale drzwi niestety nie daja rady. Wieczorna pora nie ma z tym problemu wszystkie drzwi otwieraja sie z kluczyka tak jakby byla to wina temperatury

 

Jesli jestescie w stanie pomoc bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam

Opublikowano
Witam panowie niedawno oddałem turbinę do regeneracji. Po montażu turbiny po przejechaniu ok 15 km:

1. Słychać dziwny odgłos spodmaski (syczenie)

2. Wskazówka obecnego spalania zaczeła szaleć na 2 przy lekkim dodaniu gazu wskazje mi 20l nie wspomne o pozostałych biegach chodzi o to ze pali wiecej niz przedtem pozniej oczywiscie maleje ale jednak nie jest to to samo co było jakis miesiac temu jak turbina jeszcze byla sprawna przed regeneracja

3.Lewy kierunek z tyłu nie działa (jak troche pobawie sie pokretlem otiwerajac tylna klape działa na postoju, po zym zamykam klape startuje i znow lewy kierunek miga jak glupi, przedni dziala tylni niestety)wczesniej myslalem ze moze byc to wina zarowki ale tak jak wczesniej wspomnialem dziala na postoju po czym startujac znow to samo

4.Drzwi czesto nie otwieraja sie z kluczyka, dzialaja jak im sie chce. Zauwazylem ze gdy postoi na sloncu a teraz zdarza sie to czesto musze wlozyc kluczyk do zamka zeby ja otworzyc pozostale drzwi niestety nie daja rady. Wieczorna pora nie ma z tym problemu wszystkie drzwi otwieraja sie z kluczyka tak jakby byla to wina temperatury

 

Jesli jestescie w stanie pomoc bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam

 

 

Ad1. Syczenie turbiny wskazuje na to że szybko się wkręca

Ad2. To może wskazywać na źle wyregulowaną sztangę, trzeba by podłączyć pod komputer i sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania oraz jakie ilości powietrza odczytuje przepływomierz

 

Czy po wymianie turbiny sprawdzałeś auto komputerem czy parametry są dobre czy ciśnienie jest ok? Czy zaważyłeś jakby auto lepiej jechało od dołu ?

 

Ad3. Częstym problemem jest wypalenie pinów w kostce co tylnej lampy. Rozepnij ją i sprawdź czy styki nie są pośniedziałe lub czy nie są wypalone.

Opublikowano

jeśli syczy to ucieka gdzieś ciśnienie przez nieszczelność , poszukaj może IC może jakaś opaska ....

zastanawia mnie czy sztangę dobrze wyregulowali , zrób jakieś pomiary podczas jazdy ponieważ prawdopodobne jest przeładowanie .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.