Skocz do zawartości

323 igotowe turbo kit do silnika M52


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano
Nie zaleca sie uturbić aluminiowego bloku z M52. jeżeli cię na poważnie to interesuje ,to zakłada się blok z M50 żeliwny i resztę z np m52b28 . Taka baza jest dobra na turbo w e36 . jeżeli jednak mimo to chcesz dmuchnąć to należy odprężyć silnik do ok CR 8,5:1 a doładowanie nie powinno przekraczać 0,5 bara.wtedy mooooże wytrzyma przy dobrym wystrojeniu
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

najbardziej to mnie jednak interesuje zakup M3 będzie to najlepszy pomysł tylko mój miesięczny budżet musi wzrosnąć o jakie 1500zł .

myślę o sprowadzeniu M3 z USA - nasz rynek europejski w ładnych sztukach jest drogi

tylko przekładka skrzyni biegów jeszcze czeka

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-SPORT-CD-SEDAN-PREMIUM-/160603450474?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2564b62c6a

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-BMW-M3-3-2-EXTRA-CLEAN-LUXURY-EDITION-/320713241759?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4aabffb49f

Opublikowano
jakie są dokładnie różnice bo zewnętrzne silnika widzę
Opublikowano

Różnica jest taka że europejski M-Power to praktycznie od nowa zaprojektowana jednostka a amerykańska emka to podrasowane 328i.

Za wikipedią S52 ma względem M52 jedynie rozwiercony blok, agresywniejsze wałki, wolniejszy wydech, podniesioną wydajność układu smarowania, w rezultacie ok. 240 HP.

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_S50

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S52#S52B32

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50#S50B30US

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.