Skocz do zawartości

320i m50b20 LUBLIN brak mocy, czasem dostaje olśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam interfejs, jednak bez wtyczki.... Interfejs jest na port com a z drugiej str sterczą cztery kabelki, które opisane są: czerwony +, czarny -, żółty K, zielony L

do jakich pinów podpiąc te kabelki? jesli chodzi o program to inpa czy dis? ma ktos pojęcie?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
widze ze czasem tutaj ktos zaglada ale nie pisze. sprawa sie wyjasnila. zawory wylotowe pogięte jak siniak na kacu. do tego vanos sie zacinał do tego stopnia ze młotkiem go przestawiałem. teraz jestem w trakcie kapitalnego remontu i głowica bedzie bez vanosa
Opublikowano

wiem, dlatego tam usiądzie. problem jest tylko ze zlozeniem rozrządu bo wałki muszą pójsc od głowicy z vanosem a tam jest przestawna zębatka i trzeba jakos ją zblokować. czujniki muszą pójsc tez od głowicy z vanosem bo są inne i komputer zgłupieje inaczej...

jak na razie włożone ok 2000zl w silnik, ale za to bedzie chlupotał tam pełny syntetyk :)

Opublikowano

na razie wystąpiły problemy zdrowotne od wdychania benzyny wiec prace musiałem przerwac.... (a tak ładnie pachniała...)

problem tez jest ze zblokowaniem zębatki na wałku ssącym.na fabrycznych srubach zębatka będzie się przestawiać a to raczej nic dobrego nie wrózy... nie mogę dostac nigdzie srub m7 o długości ok 30mm... może ktoś ma na zbyciu?

Opublikowano
bede wdzięczny. zożylem ale grzechocze w silniku. podejrzewam ze szklanki maja zbyt wyrobione prowadnice. pozatym cos atakuje pokrywe zaworów nie wiedziec czemu. jak znajde trzoche czasu to zajrze tam...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
potrzebuję pomocy kogos z komputerem diagnostycznym lub tęgą głową. Silnik złozony, vanos wywalony tylko auto wciaz muli. prawdopodobnie cos jest z osprzętem nie tak. pytanie co. moze komus przychodzi cos mądrego do głowy? błędów nie pokazuje... przydałby sie ktoś kto ma podglad live data zeby wartosci porównac. kończą mi sie pomysly bo sporo juz podmienialem. jak dam gazu na 3000 obr zapnę jedynke i puszcze sprzeglo to obroty spadaja do ponad 1000 obr/min a potem cos zaczyna sie toczyc i obroty powoli idą w górę.na trasie podczas spokojnej jazdy opier...ala dyszke benzyny. rozrząd złozony jest dobrze. nie moge za bardzo mordowac bo sie dociera ale az tak emerycka jazda nie przynosi najmniejszej radosci... wspomózcie, gdyz ten przypadek wielu mechanikow juz zaskoczył...
Opublikowano
komputer podmienialem zanim wywalilem vanosa a objawy byly takie same, podmienialem tez przepływomierz, czujnik polozenia wałka rozrządu, czujnik polozenia przepustnicy, czujnik temperatury cieczy, czujnik temperatury powietrza dolotowego. zostal czujnik polozenia walu korb ale tutaj objawy byly by inne...
Opublikowano
no tak.byly by tez trudnosci z odpalaniem. brakuje mi pomyslów. mysle nad zakupem gt1 ale to dosc duzy wydatek aby uspokoic moje nerwy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.