Skocz do zawartości

Komunikat błędu "Increased emssions" 3.0d


lesart

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznij od dokładnego i delikatnego wyczyszczenia Egr i przepustnicy. U siebie po czyszczeniu nie założyłem gumowego wężyka do EGR i po około 30 km wyskoczył taki błąd jak u ciebie. Założyłem wężyk i było po sprawie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dokladnie dolot do kolektora ssacego.najczesciej pada rura od intercollera do kolektora ssacego dokladnie gumowe laczenie rury aluminiowej i gniazda ktore sie wpina do zaworu egr.moze ci tylko gniazdo spadlo z zaworu egr i wystarczy zalozyc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, zapomniałem dodać:

 

 

Dodam, że nie dymi wogóle, nie ma żadnych spadków w mocy. Auto ogólnie chodzi jak gdyby nigdy nic,

 

tym razem komunikat włączył mi się na trasie po przejechaniu bez przystanki jakichś 150km,

 

ma ktoś pomysł co to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
aha, zapomniałem dodać:

 

 

Dodam, że nie dymi wogóle, nie ma żadnych spadków w mocy. Auto ogólnie chodzi jak gdyby nigdy nic,

 

tym razem komunikat włączył mi się na trasie po przejechaniu bez przystanki jakichś 150km,

 

ma ktoś pomysł co to jest?

 

Cóż można ci napisać więcej, musisz sprawdzić to co jest napisane wyżej a dymienia i tak nie zobaczysz bo nawet jak by był to go zatrzyma DPF (chyba że go nie masz )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy kontrolka od DPF powinna się świecić jeżeli jest coś nie tak z DPFem? dwa dni temu wymieniałem przewód od kolektora ssącego do intercolera, zrobiłem na uszkodzonym przewodzie około 100 km, po wymianie auto jeździ (prawdopodobnie) w trybie awaryjnym dwa tys. obrotów i koniec. Próby wypalanie wymuszonego zakończyły się fiaskiem. Mechanik twierdzi, iż wina jest zapchanego DPFu i są dwie opcje albo wymiana lub wycięcie.

 

Zastanawiam się tylko nad jednym: "dlaczego pomimo, iż jest filtr zabity nic nie świeci się na desce"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.