Skocz do zawartości

e91 320d który silnik?


skupinbart

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie

Czytam forum dość często i od jakiegoś czasu myślę o zmianie mojej e46 na bardzie rodzinne e91 z silnikiem 2.0d

przed zakupem moje obecnej ponad rok temu czytałem na forum o tym modelu (bena 143km) i nic specjalnego nie znalazłem. Dopiero gdy sie nim w galerii pochwaliłem dowiedziałem sie że moge mieć konkretne problemy z silnikiem a szczególnie z napinaczem łańcucha.

Teraz czas na zmianę i choć z poprzednią problemu nie miałem to teraz chciałbym mieć głowę spokojną (w miarę)

Myślę o roczniku 07/08 W modelu 320d bylo kilka różniących się mocą silników.

 

Pytanie- który jest najbardziej niezawodny to co mnie interesuje najbardziej.

 

Dzięki wielkie za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Wszytskie silniki w E90 są na łancuchu, dlaczego nie czytacie forum ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ja ma z 9.2007 i tez ma 177 koni.W warsztacie mowili mi ze akurat te maja jakas wade fabryczna rozrzadu ale nie wiem o co dokladnie chodzi bo chyba sami do konca nie wiedzieli

 

Za to tu na forum co poniektórzy koledzy wiedzą o jaką wadę chodzi bo troszkę uszczupliło to ich portfele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ma z 9.2007 i tez ma 177 koni.W warsztacie mowili mi ze akurat te maja jakas wade fabryczna rozrzadu ale nie wiem o co dokladnie chodzi bo chyba sami do konca nie wiedzieli

 

Za to tu na forum co poniektórzy koledzy wiedzą o jaką wadę chodzi bo troszkę uszczupliło to ich portfele.

wiec?

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wada rozrzadu w motorach 177konnych, poczytaj forum troche to się dowiesz dokładnie jaka i na czym ona polega i ile kosztuje.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kto mowi, że we wszystkich? Chodzi o motor N47 (177KM) z początku produkcji zanim znależli ten problem. A czy wystąpi u Ciebie to nie wiem. Jeśli jeździsz tylko w niedziele do koscioła i w 10lat zrobisz 100kkm to mozliwe ze wogole nie wystapi. Jednym forumowiczom serwis tylnych klocków wychodzi na 90kkm a innym komputer wyrzuca zmianę na 25kkm. Coś w tym jest, jak rozumiesz aluzje :D

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jest to bardzo trudna rzecz do rozpoznania... Z turbiną jest tak ,że jak działa i pompuje jak należy to jest wszystko ok ale może być tak ,że nagle sie rozleci ...

Jeżeli chodzi o 2.0D to powinna pompować od ok. 2200rpm jezeli jest spelniony ten warunek (załącza sie odpowiednio) to nie ma innych opcji na rozpoznanie . Tak mi sie wydaje ,chyba ,że jest opcja sprawdzenia , o któej nie mam pojecia ... Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.