Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, jestem tu po raz pierwszy wiec czujcie sie wszyscy pozdrowieni/przywitani :wink:

 

Przechodzac do sedna sprawy, po miesiacu jazdy moim BMW E60 535xi, jak to w zyciu bywa przyszedl czas na meska decyzje i w dniu dzisiejszym odwiedzilem jedna z firm tuningowych. Podczas strojenia okazalo sie, ze w momencie zalaczania drugiej turbawki wykres zaczyna mocno falowac, co przeklada si bezposrednio na utrate mocy. Jezeli chodzi o dol obrotow to wszystko jest cacy dopiero przy okolo 3200obrotow i pelnym bucie zaczynaja sie problemy. NIestety zaklad w ktorym bylem nie posiadal interfejsu diagnostycznego do BMW. W zwiazku z tym faktem zwracam sie do Was czy moze ktos mial podobny problem, a najlepiej jakbyscie mogli polecic kumatego diagnoste na terenie Warszawy lub okolic, ktory podejdzie do tematu profesjonalnie i zamiast wymieniac czesci na wstepie posprawdza najpierw podcisnienia w wezykach od turbinki i zaworki od regulacji.

 

PS. zaden check engine czy inny blad nie wyswietla sie na desce.

 

Z gory Wielkie dzieki za pomoc!

Opublikowano
Jak potrzebujesz kogoś z Wa-wy to podjedź do chłopaków na Mineralną (MrMotors), oni mają sprzęt do BMW i pojęcie w tych sprawach :cool2:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jest szansa, że turbinka mówi pa, pa. Gdyby było coś nie tak ze sterowaniem to silniczek na desce by się wyświetlił.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.