Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem nowy na tym forum więc jeśli popełnię jakiś błąd proszę mnie poprawić.

Teraz do tematu. Kupiłem BMW e34 520i benzyna z gazen, ale samochodzik na gazie się dusi, dławi więc zacząłem szukać. Po wykręceniu parownika okazało się, że jest on do 136 koni (100kW) i stąd moje pytanie: Czy może być taki parownik w dwu litrowym, stu pięćdziesięcio konnym silniku ? Z góry dziękuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jaki masz silnik kolego M20 czy M50?

 

jak masz M20 to parownik jest wystarczający, jak M50 to będzie za mały - to raz..

 

po dwa gaz pewnie masz II gen, masz silniczek krokowy do regulacji czy zwykła śruba? jak silniczek to go wywal i wstaw zwykłą śrubę bo u mnie te było ze na gazie się dusił i winą był silniczek krokowy od gazu

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Ja w 3.5l mam parownik do 140KM i objawy są takie, że przy 4 tys obr kończy się gaz.

Jeśli Ci się krztusi i mocno czuć gaz to pewnie masz zbyt bogatą mieszankę.

Jeśli masz krokowca od gazu to powinien Ci regulować odczytem z sondy.

Tak czy tak najlepiej zawitaj do gaziarza na regulację.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to będzie parownik za mały w takim razie jak nie masz krokowca
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Wczoraj pobawiłem się trochę śrubami na parowniku. Silnik dokręca się do maksymalnych obrotów tylko, że ma takie przerwy. Od 1tyś do 4tyś idzie, potem od 4,5 do 5,5 muli i potem już ładnie ciągnie. Jakieś pomysły ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.