Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymontowalem i sprawdzilem zawor odpowietrzajacy - u mnie jest w komorze silnika - okazal sie O.K - przewody gumowe tez - jeden klopot mniej na jakis czas....

 

mam starego laptoka IBM T23 z zainstalowanym INPA i DIS'em - czesciej korzystam z INPA - dostepne okragle i plaskie zlacza.... jesli jestes z Krakowa lub oklolic - zagladnij, zapniemy - zobaczymy co w Twoim ECU slychac.. :),

np. ile razy byl programowany... jesli wiecej niz 1 raz moze sugerowac korekte stanu licznika (choc nie koniecznie, bo ktos mogl tez od nowa soft wgrac i efekt bedzie podobny...)

 

PZDR !

Opublikowano
Niestety jestem spod Opola a to jest ode mnie 170 km do Krakowa ale chętnie bym kiedyś zajrzał tym bardziej że nie mam pojęcia o diagnostyce, dopiero interfejs kupiłem w zeszłym tygodniu. Lapka jeszcze nie mam. Nie wiem też jak z obsługą co i jak więc chętnie bym podpiął już u kogoś oblatanego. Raz znajomy mechanik mi się podpinał ale to też miał problemy z połączeniem bo interfejs miał na usb. Co napewno mam źle to błąd napinacza pasa kierowcy - za duża rezystancja. To muszę ogarnąć.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.