Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem. Kolega przyprowadził mi swoje autko e46, 1998r, 1.9, 118 KM, Pb+LPG. Problem polega na tym, że silnik strasznie faluje na Pb i LPG. Jak jest zimny to w miarę dobrze chodzi. Jak sie rozgrzeje, to faluje od około 400 do 1300 obr/min. Czasm zatrzyma się tak na 1200 obr/min i pracuje stabilnie bez wahań. Carsoft pokazał taki błąd: CZUJNIK OGRANICZENIA SĄDY LAMBDA. Co to znaczy? Jak to zinterpretować? Winne napewno nie jest LPG, bo usterka miała miejsce przed założeniem instalacji.

Moje propozycje na tę usterkę to:

zabrudzone przepustnica,

zawór powietrza wtórnego,

pompa powietrza wtórnego,

zawór odmy.

Czy moje podejrzenia mogą być celne?? Macie jakieś inne propozycje??

Sądy w Live data prawidłowo pokazuję napięcia a przepływkę podmieniałem z innego auta. Na analizatorze spalin wartości spalin są tragiczne podczas falowania, a gdy chodzi równo to wskazania są prawidłowe.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

odma prawdopodobnie do wymiany, a swoją drogą na gazie sonda nie pracuje znaczy pracuje ale jej pomiar i tak jest zastępowany symulowanym pomiarem z komputera gazu jezeli pokazuje bląd sondy na gazie to komp od gazu nie działa prawidłowo lub jest żle podłaczone coś

 

odkręc korek wlewu oleju i zobacz czy bedzie zaciągało powietrze a i sprawdż same węże idące od odmy i do odmy bo często po 150tys sie parcieją i ssają z zewnątrz powietrze

Opublikowano

Dobrze obstawiasz:1 i 4 zrób

Trzeba się wziąść za czyszcenie przepustnicy(ostrożnie) i proponuje odme zmienić,problem powinien zniknąc :norty: POzdr

PS warto sprawdzić jak z powietrzem(czy nie ma lewizny)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.