Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem po wymianie turbo na nowe. Została też wymieniona odma i sprawdzony oględnie układ wydechowy. Mam nowe kolektory (oba) i mam problem ze świszczeniem.

 

Auto bardzo gwizdało wcześniej i nieco się uspokoiło jak przeczyściłem sitko w zaworze podciśnienia. Proszę powiedzcie mi jak on działa i czy może się zepsuć. Jakie będą tego efekty. Bo zastanawiam się nad jego wymianą. I jak wygląda zbiornik podciśnienia w środku.

 

Tu są elementy, o które pytam:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=11_3536&hg=11&fg=45&lang=pl

 

Ewentualnie może podsuniecie mi pomysł gdzie szukać przyczyny świstania? Auto dodatkowo troszkę słabiej idzie (szczególnie gdy jest w trasie - rozgrzane).

 

 

Pozdrawiam,

Łukasz

Opublikowano
W lusterku po zmianie turbiny nie widzę żadnego dymu, ale nikt za mną nie jechał i tego nie widział bezpośrednio. No właśnie wszystko ocenialiśmy organoleptycznie i nie widziałem nieszczelności, nie da się jej też wysłuchać. A jak ocenić nieszczelny IC?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.