Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w silniku M50 ?

Mam to teraz jakoś tak podłączone, ze reduktor jest dłuuuuugo zimny mimo ze silnik jest już ciepły.

 

Proszę o jakiś obrazowy opis to może zrozumiem.

 

 

DZIEKI.

 

HR.

 

BMW rulez!

Opublikowano
po prostu zawies go nizej i bedzie dobrze - a wpina sie w weze idace do nagrzewnicy.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

mam reduktor tak nisko jak to tylko możliwe, tj. na wysokości zacisków hamulcowych przy kołach.

W które rurki od nagrzewnicy bo są dwie możliwości.

1.. rurkę zasilającą nagrzewnicę przeciąć i wstawić tam reduktor ?

2. rurkę zasilającą nagrzewnicę przeciąć wstawić trójnik, tu reduktor a odpływ do trójnika w rurkę powrotną (z nagrzewnicy) do chlodnicy ?

 

Który wariant ????????????

 

Dzisiaj zamarzł mi reduktor, zawiesił sie elektrozawór w reduktorze i jak zgasiłem silnik pod pracą to 10 litrów gazu sobie wyleciało.....

 

Fachowcy - pomocy!

 

Pozdro,

HR

 

BMW rulez!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Reduktor (jego podgrzewanie)/parownik - zwał jak zwał powinien być wpięty RÓWNOLEGLE do nagrzewnicy, czyli:

- jeden trójnik na przewodzie doprowadzającym płyn do elektrozaworów, PRZED elektrozaworami,

- drugi trójnik na przewodzie powrotnym z nagrzewnicy.

Sposobem na szybkie zagrzanie reduktora to wyłączenie ogrzewania wnętrza. Przy włączonym ogrzewaniu wnętrza czas nagrzania wydłuża się parokrotnie.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.