Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolejny raz poluzowała mi się śruba w kole - tylnym

 

sam dokręcałem i to dokręcałem mocno , 2 miesiące był spokój i ostanio znowu pojawiło mi się stukanie - znam tren dźwięk więc od razu klucz w ręke i sprawdzam śruby - 1 była poluzowana - pół obrotu klucza dokręciłem , i oczywiście stukanie ustało

 

nie wiem o co chodzi przecież to są samozaciskowe śruby więc nie powinny się poluzowywać , może czas wymienić te śruby

fakt że ostatnio mocno ją przegoniłem a 240 KM to swoją moc ma , nie powinny się luzować te śruby - więc to mnie niepokoi

 

wasze opinie , nie będe dokręcał na chama śrub bo pokrzywie felgę albo ukręce śrubę - albo tak dopiernicze że jak złapie gumę to jej nie odkręce , tak jak dokręcam moim zdaniem powinno być wystarczające , tzn dokręcam tak aż śruba zaczyna "skrzypieć"

 

może to być wina śrub ? w 1 warsztacie dopierniczyli na makasa śruby i się nie odkręcały - facet teraz jak zmieniałem opony na letnie klął ich w żywy pień że debile itd i aż się spocił przy odkręcaniu śrub a odkręcał je z przedłużką metrową , lekko jak mi dokręcił to co chwila musiałem koła dokręcać

 

a co chodzi , to normalne w BMW tak mocno dokręcać śruby ???

Opublikowano
Też to miałem. Tylne lewe koło, uciekla jedna śruba, po zakupie nowej dokręciłem wszystko....i następna uciekła. po dokupieniu kolejnej temat się skonczył. Spokoj od roku...ale zagadka nie wyjaśniona podobnie jak lądowanie Talibów w Klewkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.