Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. panowie proszę o pomoć w rozszyfrowaniu błedów w sterowniku silnika. doadam że są również świece żarowe do wymiany. oto błędy:

 

http://img691.imageshack.us/img691/4727/50305296.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img708.imageshack.us/img708/9066/74904993.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img204.imageshack.us/img204/4989/42337180.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

1. bład wskazuje na zaslepiony egr pytanie czy winne jest umysle zatkanie go czy jego uszkodzony.

2 i 3 blad wskazuje na pompe progowa chociaz 2 odnosi sie do pompy glownej ale pokazuje za niskie cisnienie wstepne a 3 blad to potwierdza wskazujac na pompe progowa

 

 

PS co do swiec zarowych zadnego bledu nie ma wiec jesli go nie kasowales sa raczej dobre a problem z rozruchem jesli wystepuje spowodowany jest za malym cisnieniem paliwa co opisane jest w bledzie 3

Opublikowano
świec żarowych nie wrzucałem ale błąd jest. problemu z rozruchem nie ma pali od tyka. podczas jazdy niekiedy jak depne mu konkretnie to zapala sie kontrolka od świeć zarowych i silnik traci moc. a moze ktorys czujnik N75 jest uszkodzony i dlatego jest błąd EGR?
Opublikowano

jezeli uszkodzony bylby elektrozawor od egr blad bylby inny( blad 1 wskazuje na to ze elektrozawor otwiera tloczek albo probuje ale spaliny nie dostaja sie do kolektora przez co masa czystego powietrza jest za duza do zakladanej przez ecu) . A co do tego ze slabnie przy mocnym przyspieszanie potwierdza to tylko to ze ma za male cisnienie paliwa co odnotowane jest w bledzie 2 i 3. chociaz istnieje tez mozliwosc ze pompa w baku jest za slaba ( problemy z odpalaniem ponizej 15l w baku) przez co wstepna nie wyrabia z odpowiednim cisnieniem co przeklada sie na za male cisnienie wtrysku (i problemy z moca)

 

Ps podczas jazdy swiece zarowe nie maja wplywu na nic pracuja tylko przy rozruchu i to ponizej pewnej temp zewnetrznej wiec raczej sa dobre

Opublikowano

czyli moze tez byc tak ze ten egr jest poprospostu konkretnie brudny i dlatego sie nie otwiera?

kurcze piszesz o problemach z zapalaniem a on takich objawów nie ma. pali bardzo ładnie nawet na mocnej rezerwie. wymienienie ta progową i zobaczymy. co do swiec to nie wiem ale mowie jak jest jak dam mu po garach tak fes to zapala sie kontrolka od swiec i traci moc. zgasze silnik zapale od nowa i juz jest oki.

Opublikowano
pompa progowa jak jest na wykonczeniu to zazwyczaj buczy przy odpalaniu. Sprawdz w live data jakie masz jej parametry na postoju powinno byc okolo 4barow pod obciazeniem min 3,6bara. Co do egr jest taka mozliwosc ze jest brudny obstawialbym jednak ze ktos go zaslepil ( tez tak zrobilem i blad mialem podobny ) zeby go nie bylo i silnik pracowal optymalnie bez egr musisz zwiekszyc wartosc powietrza w kalibracji egr DISem
Opublikowano
no pompke spr jutro tak jak mówisz. 4baru powinna pokazac na wolnych obrotach czy na zapłonie? dostałem sie dzis do egr i był dość brudny jednak nie jest zaślepiony jest podłączony weżyk który wędruje pod kolektor ssący i tam jest podłączony do tego czujnika N75.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Powiem wam jedno. Zaczałem lać paliwo ze Statoil i wszystko wróciło do normy. A wczesniej zdarzało Mi sie lac na stacji u siebie w okolicy (ostatnio dosyc czesto) :) Obstawiam ze był to zanieczyszczony czujnik na szynie CR króremu pomogło lepsze paliwoko. Wczesniej tez wymieniałmem filter Paliwa:) Pozdrawiam :)

 

 

Kolego Bolek rozwiązałes juz problem, bo mam podobny czy wymiana pompy progowej pomogła? Pozdrawiam

Edytowane przez tomek0503
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
tez mam taki problem , silnik 177km , bardzo słabo pali długi trzeba krecic , a jak odpali podjedzie sie okolo 400 metrów i zapala sie kontrolka od świec zarowych i auto nie ma siły , co to jest ?
Opublikowano
witam. koledzy dziś sprawdzałem ten egr. sprawa wygląda tak. dmuchając w węzyk ten od egr powietrze gdzieś syczy tam pod kolektorem a dmuchając w drugiej beemce (mam możliwość sprawdzenia) w ten wężyk powietrze idzie ale bardzo powoli ze sporym oporem czyli inaczej .czy to znaczy że czujnik jest uszkodzony czy co? dodam że wężyk jest dobry. pomózcie jak możecie bo mnie ten bład irytuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.