Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Drodzy Panowie .znowu niepotrzebnie odchodzimy od tematu.pisze w tym dziale bo sprawe opisuje od poczatku.najpierw byl dym z wydechu ,okazalo sie ze dziura w tloku ,przy okazji wymiany tloka zrobilem regeneracje turba i wtryskow i nadej [BAD]-auto nie ma mocy.silnik pracuje rowno ,nic nie kopci nawet jak silnik wchodzi na wysokie obroty.niby wszystko na komuterze wychodzi ok.spalanie troche za wysokie-nigdy nie potrafilem zejsc ponizej 11,5 litra na 100km mimo iz mam manuala ,ateraz pali 13 na 100. turbina dmucha -przewod juz nie jest miekki.czy ktos ma jakis pomysl??
Opublikowano

witam,

 

Ostatnia sprawa, jaką możesz zrobić bez grubszej roboty, to zmiana mapy na oryginalną, 218KM.

Jeśli to nie pomoże - zacznij od wymiany turbiny, ją podejrzewałbym jako pierwszą.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
zmienilem mape na oryginalna i wyszlo ze mam okol 150 Km.turbina byla regenerowana i podobno dobrze dmucha.mechanik doktoryzuje sie ze moze cos sie przytkalo i caly czas szuka bezskutecznie........ :cry2:
Opublikowano
...Ostatnia sprawa, jaką możesz zrobić bez grubszej roboty, to zmiana mapy na oryginalną, 218KM...

tak,tylko o tym kolega juz pisal wczesniej...

...poprosilem o wprogramowanie mojej starej mapy i wyszlo 156 KM zamist 218...

 

...polecam najpierw poczytać, potem pisać...

no wlasnie :cool2:

Opublikowano
chyba jenak pieczek czyta bez zrozumienia :)

 

Marcin

ja nie mam z tym problemu raczej,ale ty...?,nie byl bym tego taki pewien... :idea:

Kolega @kubabrzesko,pisal wczesniej ze wgral juz swoja stara mape.A ile mu na rolkach pokazalo?Poczytaj... :arrow:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam kolegow.Po ponad miesiacu od wypalnia dziury w tloku i przekazywania auta od mechanika do mechanika wczoraj dopiero odzyskalem wpelni sprawne auto.okazalo sie ze po wymianie tloka i regeneracji wtryskow i turbiny auto nie mialo pelnej mocy bo wtryski nie byly dobrze zregenerowane.po wydaniu ponad 10,000 zl jestem wstanie stwierdzi i poradzic kolegą zeby wrazie awari auta oddac bmw do dobrego mechanika ktory przeprowadzi regeneracje podzespolow w wykwalifikowanych firmach.pozdrawiam :cool2:
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)
Kolego u mnie też wszystko chodziło ładnie a tu nagle zaczeło fukać powietrze, po rozebraniu stwierdziliśmy ugięty zawór ssący przyczyna z kądś się znalazł kawałek plastiku i wpadł pomiędzy tłoka a zawór, po wymianie zaworu poskładaliśmy wszystko od nowa i wtedy zaczoł walić metalicznie głosem na pierwszym cylindrze i kopcił strasznie na siwo nie nadążył spalić ropy, prawdopodobnie pierwszy wtrsk strasznie leje i oddałem wszystkie do sprawdzenia,a przed rozbiórką wtryski były niby dobre palił na szczała tylko troche dyma puszczał czarnego Edytowane przez Norbert273
Opublikowano
kolego umnie terz wszystko chodziło ładnie a tu nagle ugiełomi zawór przyczyna skąś się znalazł kawałek plastiku i wpadł pomiędzy tłok a zawór po wymianie zaworu poskładaliśmy wszystko od nowa i znowu zaczoł walić metalicznie głosem na pierwszym cylindrze i kopcił strasznie nie nadążył spalić ropy prawdopodobnie pierwszy wtrsk strasznie leje i oddałem wszystkie do sprawdzenia a było wszystko dobże nie wiem o co to chodzi

 

nie ma to jak ,napisać wszystko ciurkiem bez żadnego przecinka itp. w dodatku, waląc tyle byków. :duh:

aż mnie łeb rozbolał ,czytając to i analizując o co w tym chodzi. Rozumiem że silnik poskładaliście i nadal nie wiesz skąd się tam wział kawałek plastiku :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.