Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem posiadam BMW e39 z 2002 525d silnik przy niższych temperaturach do ok 10 C pracuje nie równo na postoju dodam ze na przelewach wtrysków wyszło wszystko ok i po podłączeniu do komputera nie wyszły również żadne błędy Auto ma chip na 205KM i 485NM i jest pozbawione katalizatorów prosze o pomoc
Opublikowano
Zobacz świece,silniczek krokowy,sonda lambda,przepływomierz

Kolego jaki silniczek krokowy,co z tym mają świece żarowe,no chyba że 525d to benzynka.Najpierw czytaj :search: potem dawaj porady(chiba nowizna jesteś)POzdr

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

Czy udało ci się rozwiązać wspomniany problem?

Pytam,

Bo mam podobnie. Na wolnych obrotach silnik delikatnie faluje. Wymieniłem teraz filtr paliwa, gdyż jak się okazało, ten przejechał 50 tys km w Niemczech. Tam wymieniają filtr paliwa i powietrza oraz odme co 100 tys km. Wszystko pozostałe wymieniłem w maju 2013r. Dodam, że po włączeniu zapłonu słychać było bulgotanie paliwa w baku. Po wymianie filtra paliwa jakby przestało bulgotać. Ale to muszę jeszcze poobserwować.

Andrzej
Opublikowano

Ja bym mógł tu jeszcze postawić na regulator ciśnienia na listwie. Może to ustrojstwo daje nierównomierne ciśnienie i sterownik dostaje fioła?

 

Oczywiście odrzucając tu kwestię falowania przez osprzęt silnika, który tylko sprawia wrażenie całości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.