Skocz do zawartości

320d jakie tarcze nawiercane wybrac??


michal_325d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie jakie tarcze na przód wybrać. Obecnie mam textara i dość często mi się przegrzewają a podczas deszczu kierownica drży. Słyszałem ze nawiercane bądź nacinane tarcze maja pomoc. I pytanie która firmę wybrać i czy później do takich tarcz trzeba dobierać specjalne klocki ?"? co myslicie o ATE POWER DISC? 320d 150 po lifice.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego do nowych tarcz nowe klocki! jeśli chcesz nawiercane polecam zestaw tarcze i klocki zimmermann sport http://www.czescidobmw.pl/Tarcza_hamulcowa_Zimmermann_SPORT,p,804.php bądź tarcze zimmermann sport i klocki ferrodo ds

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Żadne.

 

Do tego samochodu (i nie tylko tego z resztą) najlepsze efekty da kombinacja gładkich tarcz dobrego producenta (np. szare ATE) i, tak jak pisał kolega pawelaspl wyżej, przy zmianie tarcz http://MUSISZ zmienić klocki (i czujnik) - polecam np. cermiczne EBC Redstuff (mało pylą) lub jeżeli na prawdę mocno jeździsz to EBC yellowstuff albo Pagid RS-29. Jeżeli już koniecznie chcesz coś, żeby przez koło "fajniej" wyglądało, to te ATE Powerdisc zbierają dobre recenzje, ale sensowniejszym wydatkiem pienędzy będzie wymiana przewodów na w oplocie (Goodridge albo Earl's) i zalanie dobrym płynem (np. Motul RBF600).

 

Pamiętaj, żeby to założył ktoś, kto się na tym zna, a nie byle patałach - plus na klocki polecam stosowanie CRC Disc Brake-Quiet (montażowej pasty wyciszającej ) nawet pomimo tego, że są/mogą być fabrycznie wyposażone w okleiny wyciszające. No i po założeniu musisz odpowiednio całość dotrzeć/ułożyć - około 700-800 km bardzo spokojnej jazdy, przynajmniej w przypadku tych klocków co powyzej.

 

Funkcja nacięć lub nawiercen sprowadza się przede wszystkim do poprawiania oczyszczania powierzchni trących i ew. lepszego odprowadzania gazów jakie mogą powstawac podczas ekstremalnego hamowania - na samochodach cywilnych w stockowym wyposażeniu to sztuka dla oka i głowy kupującego. Nie mają zasadniczego wpływu na drżenie (zniszczone tarcze np. przez kontakt rozgrzanej tarczy z wodą-kałużą albo po prostu niewyważone koło) czy chłodzenie (odpowiednie doprowadzenie powietrza na tarczę).

Pozdrawiam


PN

BMW Klub Polska

E34 525i '93

E36/8S '98

E53 4.6is '03

E36 325i '91-'92 SPRZEDAM BARDZO DROGO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.