Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! Mam problem z moją bunią , mianowicie padły mi uszczelniacze Vanosa . Rozkręciłem głowice wymontowałem Vanosa z jednym małym ale . Jedna śrubka która trzyma tłoczek Vanosa się ukręciła bo nie wiedziałem że jest lewy gwint … No i zaczęło się uszczelki vanosa wymienione i przyszło wszystko poskładać . Musiałem rozkręcić rozrząd a dokładniej dwie zębatki od wałka ssącego i wydechowego w celu wykręcenia elementu z ukręconą śrubką . Wszystkie elementy sobie poznaczyłem w jakich pozycjach były mazakiem białym . Wymieniłem element z ukręconą śrubką na inny dokładnie taki sam (mam całą druga głowice na części ) . Skręciłem wszystko uważając na ustawienie tych wałków , po skradzeniu okazało się że silnik jest jeszcze minimalnie słabszy i rzuca troszkę kastą na wolnych , znikło natomiast falowanie obrotów które było przed wymiana uszczelniaczy . Pytanie teraz jak ustawić tego podwójnego Vanosa prawidłowo bo pewnie coś się delikatnie mogło przesunąć jak składałem i nie jest tak jak było …

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.