Skocz do zawartości

Ciśnienie paliwa za filtrem E39 3.0d


dvoro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum i mam takie pytanie czy orientuje się ktoś jakie powinno być ciśnienie za filtrem paliwa ? chodzi mi o metodę manualną zamontowanie trójnika i manometru. :D

 

Zorientuj sie najpierw w jakim dziale masz zamieszczac takie pytania. Przenosze (tym razem). mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie za filtrem jest trójnik seryjnie jedno idzie na pompę wysokiego ciśnienia a drugie na taki zaworek, przypuszczam ze jest to zaworek redukujący ciśnienie w układzie. Na jakiej podstawie to stwierdziłem A mianowicie podczas pomiaru manometrem za filtrem jest na biegu jałowym 2,5 bara podczas przegarowania spada do 1 bara, tak to wygląda gdy ten zaworek jest w układzie, natomiast gdy zacisnę wężyk który idzie do tego zaworka (tak żeby go wyeliminować z układu ) Ciśnienie na biegu jałowym wynosi 5 bar natomiast przy przegarowaniu spada do 2,5 bara? i na koniec pytanko jakie parametry powinien trzymać ten zaworek może ktoś z was już to przerabiał ? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post Post autora tematu 03 Maj 2008 15:23

Re: BMW E39 2002 3.0d Błąd pompy wtryskowej 09f6 rail pressu

 

ciśnienie przed pompa CR jest około 5 bar. Na przelewach nic sie nie pokazuje nawet kropelka ropy. Na zasilaniu wtrysku nie ma ciśnienia leje sie jak z kranu.

Masz cisnienie w pożadku,ma być w granicach 4-5 barów na jałowcu.Jak masz jeszcze pytania dawaj śmiało.Sprawdz też bez czujki na filtrze co pokaże
Post2008-03-10, 21:31 Brak mocy? BMW E 39 530D kombi Odpowiedz z cytatem

Odpinajac czujnik, oszukales kompa, ktory teraz dostal informacje, ze niskie cisnienie paliwa - czyli to ktore dochodzi do common raila jest na poziomie ponad 4 barow. Normalnie przy 3 barach auto jeszcze jedzie, przy 2 nastepuje odciecie obrotow.

Po wymianie i wyczyszczeniu przewodowpaliwowych przed pompa cisnienie skoczylo do 4,0-4,1bar a silnik pomimo zimowej aury wyraznie czuje wiosne :8)

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to ponownie ja nie rozstrzygnąłem do końca tego z układem paliwowym postanowiłem dodać zdjecia układu w moim e39. Z góry zaznaczam ze jest to składak był 2,5 TDS a jest 3.0d tak kupiłem. Układ paliwowy jest wzbogacony o dwa elementy dziwnej treści o których domyślam się tylko do czego służą. Dla znawców lub osób które maja oryginalnie 3.0d pod maską to kwestia tylko sprawdzenia czy jest tak samo. Problem jest następujący auto nie wkręca się na wysokie obroty mianowicie występuje coś jak odcięcie przy 4 tyś sądzę ze to przez brak wystarczającej dawki paliwa ( dokładnie opisane powyżej ).

Mam następujące pytanie do czego służy ten biały-czarny zaworek na przewodzie odchodzącym z trójnika przed pompą wysokiego ciśnienia (jest na zdjęciu niewidoczny pod przewodem wodnym)oraz czy w tym dziwny czwórniku pokazanym na zdjęciu jest jakiś układ regulacji ciśnienia.

http://img846.imageshack.us/img846/5955/dsc02232h.jpg

http://img830.imageshack.us/img830/1121/dsc02230q.jpg

http://img198.imageshack.us/img198/7069/dsc02234c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popołudniu jak zona wróci zrobie foty i przyjrze się zasilaniu,co prawda mam 525d ale to jedna bajka.Cierpliwości i POzdr :lol:

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może przepływka Ci leży a nie ciśnienie paliwa...? Byłeś na kompie gdzieś? A wymieniałeś już filtr paliwa? ( pamietaj ze musisz kupić naprawde dobrej firmy broń Boże filtrona jak zakładam KNECHT. Znajomy miał Filtrona w VW powietrza i wywalił po 3 tyś kn Filtr był czyściutki ale nie przepuszczał powietrza. Na tym nie zaoszczedzisz. To tylko sugestia kazdy zakłada co chce a co do Twojej usterki jak nikt wcześniej nie wrzuci fotki to jutro Ci wrzuce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotosy z mojej pod machy

http://images45.fotosik.pl/885/9857d432660177cf.jpg

http://images45.fotosik.pl/885/61c181a5e6b51aaf.jpg

http://images50.fotosik.pl/884/cd6d87c1ea083979.jpg

http://images43.fotosik.pl/884/5a8e078a4651cd50.jpg

http://images50.fotosik.pl/884/54db32d39f125b71.jpg

Panie kolego z tego co ja przyjrzałem sie to masz wszystko to samo,może troche nie orginalnie ale zasada taka sama.Od przewodu zasilającego masz trójnik i z niego przwód idzie do tego bajerka czarnego z dwoma dziurkami jakby na śrubki.Na tym przewodzie łączącym masz ten srebrno-czarny cyngiel--więc tak samo tylko wizualnie nie ori.Co to do wichajstry i czemu służą nie wiem,poczekajmy aż koledzy wypowiedzą się.

1. Do czego jest ta zabawka srebrno-czarna na przewodzie łączącym??

2. Do czego jest ten czarny rozdzielaczyk(z tymi otworkami na niby śrubki)??

POzdr i czekamy na bardziej zaznajomionych :cool2:

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No rzeczywiście tak samo tylko pytanie czy ten biało czarny zaworek z zakuwką służy do regulacji ciśnienia w układzie przed pompą główną tzn czy nadmiar ciśnienia które daje pompa progowa jest kierowany przez ten zaworek i dalej do tej czarnej puszki a z niej dalej przewodem powrotu i wchodzi przed pompę progową a nie wraca do baku, jakie zadanie ma ten zaworek i jakie ciśnienie powinien trzymać Pozdrawiam i czekam na opinie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.