Skocz do zawartości

dvoro

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O dvoro

  • Urodziny 23.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530d 1996 buda 1999 silnik
  • Lokalizacja
    Piotrków Trybunalski
  • Zawód
    Kierowca

Osiągnięcia dvoro

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No rzeczywiście tak samo tylko pytanie czy ten biało czarny zaworek z zakuwką służy do regulacji ciśnienia w układzie przed pompą główną tzn czy nadmiar ciśnienia które daje pompa progowa jest kierowany przez ten zaworek i dalej do tej czarnej puszki a z niej dalej przewodem powrotu i wchodzi przed pompę progową a nie wraca do baku, jakie zadanie ma ten zaworek i jakie ciśnienie powinien trzymać Pozdrawiam i czekam na opinie :)
  2. Nie ma na tym forum osoby co ma 3,0d pod maską ? Żeby sprawdzić jak jest u niego podłączony układ paliwowy ?
  3. Witam to ponownie ja nie rozstrzygnąłem do końca tego z układem paliwowym postanowiłem dodać zdjecia układu w moim e39. Z góry zaznaczam ze jest to składak był 2,5 TDS a jest 3.0d tak kupiłem. Układ paliwowy jest wzbogacony o dwa elementy dziwnej treści o których domyślam się tylko do czego służą. Dla znawców lub osób które maja oryginalnie 3.0d pod maską to kwestia tylko sprawdzenia czy jest tak samo. Problem jest następujący auto nie wkręca się na wysokie obroty mianowicie występuje coś jak odcięcie przy 4 tyś sądzę ze to przez brak wystarczającej dawki paliwa ( dokładnie opisane powyżej ). Mam następujące pytanie do czego służy ten biały-czarny zaworek na przewodzie odchodzącym z trójnika przed pompą wysokiego ciśnienia (jest na zdjęciu niewidoczny pod przewodem wodnym)oraz czy w tym dziwny czwórniku pokazanym na zdjęciu jest jakiś układ regulacji ciśnienia. http://img846.imageshack.us/img846/5955/dsc02232h.jpg http://img830.imageshack.us/img830/1121/dsc02230q.jpg http://img198.imageshack.us/img198/7069/dsc02234c.jpg
  4. u mnie za filtrem jest trójnik seryjnie jedno idzie na pompę wysokiego ciśnienia a drugie na taki zaworek, przypuszczam ze jest to zaworek redukujący ciśnienie w układzie. Na jakiej podstawie to stwierdziłem A mianowicie podczas pomiaru manometrem za filtrem jest na biegu jałowym 2,5 bara podczas przegarowania spada do 1 bara, tak to wygląda gdy ten zaworek jest w układzie, natomiast gdy zacisnę wężyk który idzie do tego zaworka (tak żeby go wyeliminować z układu ) Ciśnienie na biegu jałowym wynosi 5 bar natomiast przy przegarowaniu spada do 2,5 bara? i na koniec pytanko jakie parametry powinien trzymać ten zaworek może ktoś z was już to przerabiał ? :)
  5. Dzięki człowiek się uczy na błędach Początkujący tak mają
  6. Witam jestem nowy na forum i mam takie pytanie czy orientuje się ktoś jakie powinno być ciśnienie za filtrem paliwa ? chodzi mi o metodę manualną zamontowanie trójnika i manometru. :D Zorientuj sie najpierw w jakim dziale masz zamieszczac takie pytania. Przenosze (tym razem). mod.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.