Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Jakiś czas temu zauważyłem dziwne zachowanie się sprzęgła głównie po dynamicznej jeździe. Kiedy stanę na drodze i dynamicznie(zmiana biegów powyżej 5000RPM) pokonam jakiś odcinek(ruszam bez strzałów, palenia kapcia, itp) to potem pedał sprzęgła wpada do podłogi i jest problem z ruszeniem z jedynki - od razu łapie i ciężko uzyskać tzw. pół-sprzęgło. Pedał przez chwilę jest bardzo miękki, ale po chwili da się już z niego normalnie korzystać. Kiedy jadę spokojnie, muszę przejechać np. 100km w trasie na jednym biegu, żeby wywołać podobne objawy, choć nie tak drastyczne(po prostu czuć, że pedał sprzęgła jest wyraźnie miększy). Jeśli jest to spokojna jazda po mieście kiedy co chwile zmienia się biegu to problemu nie ma. Dodam, że cieknie simmerring między skrzynią a silnikiem, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie akurat w tej sytuacji.

 

Proszę o jakieś podpowiedzi, bo to jest mój pierwszy samochód z hydraulicznym sprzęgłem...

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.