Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam taki problem, że trzęsie całą budą na postoju na biegu jałowym. Są to drgania bardzo odczuwalne jak się siedzi w środku. Trzęsie tylko na gazie na benzynia silniczek pracuje już równiutko. Przeczyściłem już przepustnice. zabieram się za wymianę świeć bo już ponad 30tkm. Obroty nie falują. Czasami również zdarza się że szarpie przy ruszaniu, tak jakby się zamulała. Dopiero od 1000 obrotów chodzi normalnie. Czy to mogą być poduszki pod silnikiem, czy dwumas?
Opublikowano
A nie jest tak że wszystkie usterki wychodzą szybciej na LPG bo na gazie jest czulszy? Zastanawiam się nad czyszczenie silniczka krokowego czy to on może być problemem. Miałem kiedyś tak, że mi obroty falowały, strzelał w kolektor tylko na gazie i okazało się że to czujnik położenia wałka rozrządu. na benzynie chodził ok. Na pewno w środę wymienię świece i wyczyszczę krokowy, ale może coś jeszcze trzeba sprawdzić?
Opublikowano
Najpierw proponuje zawieźć auto do gazownika niech podepnie pod kompa i wyreguluje gaz, jak nie pomoze to wtedy sie dalej zastanawiaj
Opublikowano

Może być, że świece. Kumplowi też rzucało na gazie - nierówno chodził, słabo wchodził na obroty i strzelał. Na benzynie było to prawie nieodczuwalne.

 

Nie wiem jaki masz motor. On miał 4 gary więc jedna wykończona świeca daje duży efekt.

 

Jak chcesz i tak zmieniać świece to od tego zacznij, a dopiero potem do gazowników. Regulacja gazu z padniętymi świecami nie będzie skuteczna.

 

Przy okazji pomyśl kiedy zmieniałeś filtr powietrza. W poldku miałem kiedyś filtr konkretnie zasyfiony i na gazie też się cuda działy - zmulony był, dużo palił i śmierdział :mrgreen: . Regulacja wtedy też nie pomoże. Parę złotych to kosztuje, a możesz odczuć różnicę.

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano
Motor 2.0 24v. Masz racje zmienię świece, i podjadę do gazownika. Filtr powietrza zmieniałem tydzień temu, ale to nic nie dało. Nie wiem czy jeszcze wyczyścić krokowy przed wizytą w warsztacie?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązał gazownik. Nie chodził na jeden wtryskiwacz gazu. Po odpinaniu kolejnych wtyczek od wtryskiwaczu gazu na jedną nie chodził. Koszt regeneracji wtryskiwaczy + wymiana filtrów i mycie listwy 210zł. Po tym samochód jak nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.