Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mapa wtrysków pewnie się wywaliła i nie podaje wystarczająco gazu. Trzeba podpiąć do kompa i zresetować i "wpisać" od nowa. Ewentualnie od sondy może być błąd.
Opublikowano
siema ja mam dziwny problem na zimnym silniku pali na benie elegancko nawet wszystkie 6 garków pracuje a potem jak juz troche pojezdze i silnik złapie temp to zaczyna sie haj lajf na biegu jałowym odrazu gasnie przy zmianie biegów takze wogole oborotów nie trzyma potem jak zapalam to musz ena gazie noge trzymać zbey nie zgasł;/ nie wiem oco chodzi ;/ przepływke zmienilem dolot szczelny nowa guma nie wiem co mam z tym fantem zrobic;/ wie ktoś moze oco loko mam bmw e34 520 1991 rok:) pozdro
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Przypomniało mi się teraz jeszcze i może komuś się przyda bo jest jeszcze taka możliwość gaśnięcia przy hamowaniu

Na kompie wyświetlił mi się collant level w tym okresie w którym miałem problemy z lpg, ale nie sprawdzałem poziomu, gdy otworzyłem maskę aby sprawdzić model reduktora by kupić drugi (gazownik tak powiedział, że już ten parownik zmęczony jest) zobaczyłem,że jest cały oszroniony , a działo się to wtedy gdy odpaliłem auto i odrazu przerzucałem na gaz jeszcze jak były te większe mrozy , to oszraniał się natychmiastowo i robiły się na nim takie lodowe igiełki, przyczyną tego było to, że przewód gumowy dochodzący do parownika był pęknięty i tamtędy wyciekał płyn chłodzący, (ojciec kolegi powiedział że tak się dzieje gdy jest mało płynu) po wymianie przewodu, i dolaniu płynu do chłodnicy wszystko jest już ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.